آرشیو، 24 آذر 1397 - 11:31

نمایشگاه هفته پژوهش آغاز به کار کرد

نمایشگاه هفته پژوهش البرز در دانشگاه خوارزمی آغاز به کار کرد.

کرج- امید بانوان؛ ایسنا نوشت: دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری البرز از آغاز به کار نمایشگاه هفته پژوهش استان البرز در دانشگاه خوارزمی خبر داد و گفت: جای خرسندی است که دانشگاه خوارزمی در یکصدمین سال تأسیس میزبان صنعتگران، ایده‌پردازان، مبتکران و مخترعان استان است.

عبدالوهاب حقی گفت: نمایشگاه بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان البرز از امروز شنبه 24 آذرماه به میزبانی دانشگاه خوارزمی کار خود را آغاز کرد و تا 28 آذرماه ادامه خواهد داشت.

حقی افزود: این نمایشگاه در چهار هزار مترمربع فضا برپا شده و بیش از 170 غرفه برای حضور مراکز علمی، پژوهشی، دستگاه‌های خدمت‌رسان، صنایع فعال، برندهای استانی و ملی، مخترعین، مبتکرین و ایده‌پردازان دایر شده است.

وی ادامه داد: یکی از تفاوت‌های نمایشگاه امسال با سال‌های پیش فراهم کردن فضای مناسب برای حضور مهمانان است و همین باعث شده خیلی از صنایع دستگاه‌های سنگین، نیمه‌سنگین و خط تولید خود را هم در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات بزرگداشت هفته پژوهش با بیان اینکه پارکینگ مناسبی با مساحت پنج هزار مترمربع برای تسهیل حضور بازدیدکنندگان فراهم شده است تصریح کرد: کمیته‌های مختلف هفته پژوهش از چند ماه قبل کار خود را برای این هفته آغاز کرده بودند و پس از پایان نمایشگاه هم برخی از کمیته‌ها به کار خود ادامه خواهند داد تا دستاوردهای هفته پژوهش در دانشگاه خوارزمی در قالب یک مستند تهیه شود. حقی در پایان از مردم استان البرز خواست تا از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام

کدخبر: 761


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise