آرشیو، 1 فروردین0 1397 - 12:55

نمایشگاه «عکس‌های طبیعت و حیات وحش» در البرز برگزار می‌شود

به مناسبت پنجمین آیین نکوداشت زنده یاد امیر طالبی گل نمایشگاه گروهی «عکس‌های طبیعت و حیات وحش» در حوزه هنری البرز برگزار می‌شود.

کرج - امید بانوان؛ به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز؛ محمد مهرابی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری البرز ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: واحد تجسمی حوزه هنری البرز به مناسبت پنجمین آیین نکوداشت و یادمان زنده یاد امیر طالبی گل نمایشگاه گروهی «عکس‌های طبیعت و حیات وحش» را از روز شنبه 1 دی ماه در گالری سوره حوزه هنری استان البرز برگزار می‌کند.

محمد مهرابی افزود: در این نمایشگاه گروهی که با آثار 40 نفر از عکاسان استان البرز همراه است، کارگاه آموزشی «عکاسی حیات وحش» توسط استاد کاوه فرزانه روز شنبه 1 دی‌ماه ساعت 15:30 در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری البرز بیان داشت: امیر طالبی گل (عکاس، محقق حوزه گردشگری و محیط‌زیست) در 14 آبان 1358 در بیرجند متولد شد. او عاشق کویر و حیات وحش بود و در دوران زندگیش تحقیق و سفرهای فراوانی را از طبیعت و حیات وحش ایران انجام داد، تحقیق در کویر و گونه‌های گیاهی و جانوری باعث شد تا مقاله و عکس‌های زیادی از او در مجلات، کتابها و سایت‌های محیط زیست به چاب برسد.

 گفتنی است افتتاحیه این نمایشگاه روز شنبه 1 دی ماه ساعت 16:30  برگزار می شود و زمان بازدید از نمایشگاه از 1 الی 6 دی‌ ماه ساعت 12 الی 18 و روز پنج‌شنبه از ساعت 10 الی 13 در نگارخانه سوره حوزه هنری البرز واقع در کرج، بلوار مطهری، به سمت چهارراه نبوت، کوچه میلاد، پلاک 82 است.

انتهای پیام/

کدخبر: 774


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise