آرشیو، 10 فروردین0 1397 - 20:56

سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده به زودی اجرایی می شود

معصومه ابتکار از اجرایی شدن سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده در سال 98 خبر داد.

کرج- امید بانوان؛ صبح امروز البرز میزبان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بود.

معصومه ابتکار در چهارمین بازدید امسال خود از استان البرز، ضمن بازدید از شیرخوارگاه امام علی(ع)، مرکز اورژانش اجتماعی 123 کرج، یک مجموعه تولیدی تعاونی ویژه بانوان در ساوجبلاغ و خانه استارت آپ کرج در نشست دولت زنان و شورای اداری استان نیز حضور یافت.

ابتکار در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران از اجرایی شدن سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: این سند که با هدف کاهش آسیبهای اجتماعی و افزایش ارائه خدمات بهتر به زنان و خانواده تدوین شده است در 31 استان از جمله البرز امضا و چارچوب اولیه آن تعریف شده است.

ابتکار در بازدید از اورژانس اجتماعی123 کرج ضمن ارج نهادن به زحماتی که در این حوزه انجام می شود، اظهار داشت: تلاش چنین مراکزی سبب پیشگیری و کاهش خطرات احتمالی پیش روی کودکان و زنان به عنوان قشر آسیب پذیرتر جامعه خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مداخله اجتماعیِ اورژانس اجتماعی را سنگ بنای مهمی در پیشگیری از وقوع جرم دانست و اذعان داشت: ورود به موقع این مرکز در چارچوب قانون سبب می شود مجرمان احساس خطر کنند که این امر در کاهش جرم و جنایت بسیار تاثیرگذار است.

انتهای  پیام/       

کدخبر: 782


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise