آرشیو، 13 فروردین0 1397 - 13:25

شهر هوشمند فرصت مناسبی برای توانمندسازی زنان است

مشاور شهردار و سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران از آمادگی لازم برای حمایت از تولید کنندگان پوشاک جهت حضور در چهاردهمین دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی خبرداد.

کرج - امید بانوان؛ میزان نوشت؛ فاطمه راکعی، در اولین نشست هماهنگی و برنامه ریزی چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی که با حضور تولید کنندگان برگزارشد، گفت: زنان به عنوان نیمی از جامعه می‌توانند با ورود به عرصه تولید و چرخه اقتصاد نقش تاثیرگذاری درپویایی کشور داشته باشند و این مساله نیازمند حمایت دولت و نهاد‌هایی همچون شهرداری است.

وی افزود: حمایت از زنان توانمند برای ورود به چرخه اقتصادی و همچنین حمایت از تولید ملی از جمله اهداف برپایی نمایشگاه زنان و تولید ملی است و بر همین اساس از همه تولیدکنندگان انتظار می‌رود با حمایت‌های خود، ما را در تحقق این اهداف یاری کنند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در مراکز مهارت آموزی کوثرگفت: هدف ما نمایش و عرضه تولیدات زنان در عرصه جهانی است و درخواست ما از تولید کنندگان این است که در این زمینه حمایت لازم را داشته باشند.

راکعی برگزاری این نشست را فرصتی برای هم اندیشی در جهت بهبود کیفیت نمایشگاه برشمرد و گفت: تلاش داریم با تعیین شاخص‌ها و همچنین برنامه‌های ضابطه‌مند و هدفمند بتوانیم چهاردهمین نمایشگاه را با کیفیت مناسب‌تر و همچنین تامین رضایت شهروندان برگزار کنیم.

وی ایجاد شهر هوشمند را فرصتی مناسب برای ارتقای توانمندسازی و همچنین معرفی تولیدات و خلاقیت‌های زنان برشمرد و گفت: حوزه زنان شهرداری تهران درساختار جدید، با حفظ ماموریت‌های گذشته در زمینه توانمندسازی و حمایت از زنان سرپرست خانوار، گروه‌های دیگری همچون زنان خانه دار، زنان معلول، زنان دارای بیماری خاص، دختران فارغ التحصیل بیکار و... را نیز مورد توجه قرارداده است و برنامه‌هایی برای توانمندسازی این افراد پیش بینی کرده است.

سرپرست اداره کل امور بانوان افزود: بدین منظور همزمان با نمایشگاه زنان وتولید ملی، جشنواره خلاقیت‌های هنری زنان با هدف معرفی توانمندی‌های زنان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 788


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise