آرشیو، 4 شهریور 1394 - 19:30

سینما هجرت برای بزرگترین میزبانی عمرش مهیا می‌شود

روایتی متفاوت از آمادگی سینما هجرت برای اکران فیلم محمد(ص)

همه چیز آماده است تا سینما هجرت کرج که نام قدیمی و پر خاطره ترین سینمای استان البرز را به دوش میکشد از ماندگارترین میزبانی طول خدمتش پرده برداری نماید و فیلم محمد(ص) که همزمان با جشنواره مونترال کانادا و آغاز اکران بین المللی آن در استان البرز نیز روی پرده خواهد رفت. از روز 5 شهریور و با یکروز تغییر مصادف با ایام میلاد پر سعادت حضرت امام رضا (علیه السلام) به مردم عزیز و هنردوست البرز تقدیم خواهد شد.

کرج _ امید بانوان؛ به نقل از واحد روابط عمومی حوزه هنری استان البرز؛ حالا دیگر جز مجیدی که بهترین روزهای عمر هنری خویش را میگذراند،سینما هجرت کرج نیز که خاطره سالها عشق،مقاومت و ایثار این مردم را در خویش جای داده،بر خود می بالد که میزبان مشتاقان به تماشای بزرگترین پروژه سینمایی ایران اسلامی و در محور عشقی به نام حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) است.

از این رو با تلاش شبانه روزی خادمین عشق به پیامبر خوبی ها در حوزه هنری استان البرز سینما هجرت در فضایی کاملا متفاوت و البته دیدنی آغوش خویش را برای خدمت به نام مبارک این فیلم آماده نموده است تا خاطره خوش تماشای فیلم برای مخاطبانش خاطره انگیز لحظه های معنوی را رقم زند.

گفتنی است پرده نمایش سینما هجرت به صورت کامل تعویض شده تا بهترین کیفیت تصویر از کودکی حضرت رسول (ص) بر آن نقش ببندد،همچنین دستگاه پخش فیلم سینما هجرت که با توجه به حساسیت بالای تصویر برداری فیلم باید ریزترین جزئیات رنگ و نور در هنرنمایی "ويتوريو استورارو" حيرت‌انگيز را به چشم مخاطبان بنشاند به صورت کامل تعویض و دستگاه مجزای پخش با کیفیتی مطلوب در سینما هجرت مخاطبان عزیز این فیلم را شگفت زده خواهد نمود.

البته این تمام ماجرا نیست چرا که تالار ورودی سینما هجرت برای جلوه هرچه زیباتر در چشم میهمانان عزیزش در تماشای فیلم محمد(ص) علاوه بر رنگ آمیزی ویژه مورد فضا سازی خاص در خور فیلم نیز قرار گرفته است.داخل سالن اصلی تماشای فیلم سینما هجرت تمام فرش های پذیرایی نیز خود را به آب پاک سپردند تا هرچه دل پاک تر غبار کفش تماشا کنندگان داستان محبت رسول مهربانی ها را به خویش بر گیرند.

و در آخر کار نیز هنگام تماشای فیلم عطر ملایم و البته پر قدر گل محمدی مشام جان میهمانان عزیز را خوش خواهد نمود تا سینمای پر خاطره شهر کرج بهترین و با آرامش ترین لحظات را برای میهمانان تماشای فیلم رقم زند.

شایان ذکر است تماشای فیلم توسط خانواده های معظم سرداران شهید ، فرهیختگان و مدیران استانی علاوه بر اکران مردمی از جمله برنامه های اکران فیلم در سینما هجرت خواهد بود و سانس های ساعت 10 و ساعت 13 و ساعت 17 و ساعت 20 با توجه به زمان فیلم برای این منظور در نظر گرفته شده است.

فروش مجازی بلیط و امکان برخورداری از تخفیف ویژه تماشای فیلم از طریق مراجعه به پایگاه مجازی www.artalborziha.ir فراهم گردیده است و پیش روی ایشان قرار دارد.مخاطبین و مردم خوب استان البرز به منظور اطلاع از چگونگی تهیه بلیط و تماشای این فیلم با مراجعه به به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir منتظر اعلام مراکز فروش و چگونگی دریافت آن باشند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 84


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise