آرشیو، 8 شهریور 1394 - 19:30

استاندار و مدیران ارشد استان البرز به تماشای فیلم محمد(ص) نشستند

سینما هجرت در سومین روز از اکران فیلم ماندگار محمد(ص) میزبان مهندس حمید طهایی استاندار البرز و مدیران ارشد استان بود که با دعوت حوزه هنری البرز و همراه با مردم به منظور تماشای بزرگترین پروژه سینمایی تاریخ ایران اسلامی به سینما هجرت قدم گذاشته بودند.

کرج - امید بانوان؛ به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرر؛  طهایی استاندار البرز پس از تماشای فیلم و در گفتگوی کوتاهی با اصحاب رسانه فیلم محمد(ص) را نمادی از زندگی پر برکت حضرت رسول (ص) دانست و گفت:این فیلم که به همت کارگردان به نامی چون مجیدی ساخته شده است لحظات عمر با برکت رسول گرامی اسلام را به صحنه تصویر کشانده و برای آن زحمات زیادی کشیده شده است.طهایی افزود:من به شخصه از تماشای فیلم استفاده بردم و امیدوارم ساخت مجموعه های بعدی این فیلم حتما توسط عوامل دست اندرکار در اولویت قرار گیرد.

استاندار البرز در ادامه به کمبود فضای سینمایی و لزوم توسعه این فضا در استان اشاره و با اعلام خبر خوش حمایت دولت از توسعه فضای سینمایی کشور گفت:امیدوارم هنرمندان عزیز به همراه بخش خصوصی استان بتوانند گام های موثری در این زمینه بردارند و دولت قطعا از این توسعه حمایت خواهد نمود.

مهندس طهایی در بخش دیگری از سخنان خویش و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نظر ایشان در خصوص سینما هجرت قدیمی ترین سینمای استان البرز گفت: تنها سخنی که میتوانم عنوان کنم آن است که از دوستان و همکارانم در حوزه هنری البرز سپاسگزارم که با دست خالی و با حداقل امکانات مشغول تلاش هستند و در خصوص سینما هجرت نیز ما از سینما هجرت تعریف خواهیم کرد.

استاندار البرز همچنین به ظرفیت های بزرگ استان البرز اشاره و افزود:البرز استان بزرگی است ،با جمعیتی زیاد و متاسفانه زیر ساخت هایی مناسب با رشد جمعیت خویش ندارد و قطعا به کار بیشتر از سوی مدیران نیازمند است.

گفتنی است با تلاش شبانه روزی خادمین عشق به پیامبر خوبی ها در حوزه هنری استان البرز سینما هجرت در فضایی کاملا متفاوت و البته دیدنی آغوش خویش را برای خدمت به نام مبارک این فیلم آماده نموده است تا خاطره خوش تماشای فیلم برای مخاطبانش خاطره انگیز و لحظه هایی معنوی را رقم زند.

نمایش عکس های ویژه و دیدنی "محمد فوقانی" عکاس و هنرمند البرزی "فیلم محمد(ص)"در تالار ورودی سینما هجرت از حواشی جذاب و دیدنی این اکران بود.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 85


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise