تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : طالقان
خبرنگار :
کدخبر : 10110
تاریخ : دوشنبه، 14 شهریور 1401 - 12:06
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز خبر داد؛  تسریع در روند بیمه ورزشکاران، داوران و مربیان شهرستان طالقان   هادی بشیری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز، با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان با عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

طالقان – امید بانوان؛ در این نشست هادی بشیری با توجه به لزوم تامین اجتماعی برای اقشار مختف جامعه گفت: تامین اجتماعی برای تمامی اقشار جامعه یک امر حیاتی می‌باشد و نقش مهمی در آینده افراد به خصوص در زمان پیری و ناتوانی خواهد داشت.

بشیری با اشاره به امکان استفاده ورزشکاران از مزایای صندوق عنوان کرد : ورزشکاران، داوران و مربیان 18 تا 50 سال  نیز در قالب مشاغل فصلی می‌توانند با کمک 70 درصدی دولت در پرداخت حق بیمه از مزایای بلند مدت صندوق شامل ازکارافتادگی، بازنشستگی و مستمری بازماندگان عضو صندوق شوند.

علی عباسی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان، نیز با استقبال از این طرح گفت: تامین اجماعی می‌تواند اهمیت و نقش بسزایی در آینده ورزشکاران، داوران و مربیان و خانواده آنان داشته باشد.

عباسی افزود: با توجه به اینکه اکثر ورزشکاران سنی بین 18 تا 50 سال دارند و مشمول بیمه اجباری نمی‌باشند، می‌توانند با تحت پوشش قرار گرفتن در این صندوق نسبت به آینده اطمینان خطر داشته باشند. .

عباسی خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان از طریق تبلیغات محیطی، فضای مجازی و .... جهت آشنایی هر چه بهتر مشمولان به معرفی صندوق پرداخته و متقاضیان را به کارگزار صندوق در این شهرستان معرفی خواهد کرد.