تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : ساوجبلاغ
خبرنگار :
کدخبر : 11071
تاریخ : چهارشنبه، 18 آبان 1401 - 16:56
در بازدید از اتاق اصناف ساوجبلاغ صورت گرفت؛ تاکید بر راه اندازی تعاونی‌های صنوف در ساوجبلاغ سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ بر راه‌اندازی تعاونی‌های صنفی تاکید کرد و گفت: اتاق اصناف به عنوان نماینده مردمی می‌تواند در حل و فصل مشکلات کارگری و کارفرمایی نقش آفرین باشد.

ساوجبلاغ- امید بانوان؛‌ سعید فلاح نژاد، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ در بازدید از اتاق اصناف این شهرستان، بر تامین نیازهای آموزشی واحد‌های صنفی، تعامل در راه‌اندازی تعاونی‌های صنفی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های نمایندگان اتاق اصناف به عنوان اقشار مردمی در هیئت‌های حل اختلاف و تشخیص کارگری و کارفرمایی تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در حل و فصل اختلافات کارگری و کارفرمایی گفت: اتاق اصناف به عنوان نماینده مورد اعتماد مردمی می‌تواند در حل و فصل مشکلات کارگری و کارفرمایی نقش‌آفرین باشد. باید زمینه آموزش و ارتقای آکاهی اصناف در زمینه قوانین کارگری و کارفرمایی فراهم شود تا کمتر شاهد مشکلات قانونی کارگری و قراردادهای تبعی آن در این قشر باشیم .

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: همه باید به افزایش آگاهی‌های لازم در زمینه حقوق و قوانین مربوط به مقررات کار و الزامات مربوط به آن تلاش کنیم که در این راستا، این اداره، آمادگی همکاری و مشارکت در این بخش را با اتاق اصناف شهرستان اعلام می‌کند.

در این دیدار «بهنام میرزاییان» رئیس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ نیز به ارائه گزارشی از وضعیت موجود، نیازها و الزامات واحد‌های صنفی و حمایت های لازم در بخش‌های مربوط به توسعه فعالیت آنان و همچنین اهمیت راه‌اندازی تعاونی‌های صنفی در موضوعات مرتبط با مسکن و تعاونی‌های مصرف پرداخت.