تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : طالقان
خبرنگار :
کدخبر : 11228
تاریخ : سه‌شنبه، 01 آذر 1401 - 16:14
نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی: جاده هشتگرد به طالقان به ایمن سازی فوری نیاز دارد نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره‌برداری از جاده طالقان پس از ۲۱ سال گفت: ایمن‌سازی، رفع نواقص، احداث تونل ، روشنایی و نصب  سیستم‌های مخابراتی این جاده نیازمند اقدام فوری است.

طالقان- امید بانوان؛ علی حدادی روز سه‌شنبه در نشست بررسی وضعیت جاده هشتگرد - طالقان که با حضور معاون عمرانی استانداری البرز، مدیران کل راهداری و حمل و جاده‌ای استان و سایر مسئولان در طالقان برگزار شد، گفت: ایمن‌سازی این جاده گردشگری از وقوع حوادث مرگبار پیشگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به کاستی‌ها و مشکلات زیرساختی شهرستان طالقان بیان داشت: حضور مدیران ملی، استانی و منطقه‌ای برای بررسی مشکلات در این شهرستان ضروری است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گاز رسانی یکی از زیر ساخت‌های مهم در بالا طالقان و پایین طالقان است که با اخذ دستور ویژه از وزیر نفت در حال اجرا است.

حدادی با بیان اینکه منافع مردم باید مورد توجه ویژه مدیران قرار گیرند، افزود: تامین اعتبار برای توسعه راه‌های استان البرز از جمله طالقان در نشست‌های تخصصی با مسئولان کشوری پیگیری شده است.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: تامین آب شرب برای ۱۵روستا از اعتبارات ملی در حال پیگیری بوده و توسط بسیج سازندگی اجرا خواهد شد.

وی گفت : ۳۰ هکتار زمین از زمین‌های منابع طبیعی غرب استان البرز برای ایجاد زیرساخت‌ها و راه‌اندازی گلخانه پیش‌بینی شده است که در اشتغالزایی جوانان تاثیر گذار است.

حدادی افزود: مباحث میراث فرهنگی و گردشگری در طالقان بسیار مهم است و نیاز به نگاه ملی دارد و صنایع دستی و ایجاد چرخه تولید تا فروش محصولات باید با برنامه‌ریزی ویژه دنبال شود.