تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : البرز
خبرنگار :
کدخبر : 11399
تاریخ : پنجشنبه، 10 آذر 1401 - 14:25
نمایشگاه ملی تولیدات اقتصاد مقاومتی در قالب جشنواره ایران قوی برپا شد نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در قالب جشنواره ایران قوی رخ داد، برپایی نمایشگاه ملی تولیدات اقتصاد مقاومتی است.

البرز- امید بانوان؛‌ مجتبی عبداللهی در حاشیه همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان البرز، یادواره شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان و افتتاح نمایشگاه ملی تولیدات اقتصاد مقاومتی استان با حضور سردار حزنی معاون محترم هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که روز پنجشنبه در پارک شهید چمران کرج برگزار شد، افزود: جشنواره البرز قوی در استان با موضوعات مختلفی فعالیت دارد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در قالب این جشنواره رخ داد، برپایی نمایشگاه ملی تولیدات اقتصاد مقاومتی است.

عبداللهی گفت: غرفه‌داران در این نمایشگاه، تولیدات خود را به معرض فروش می‌گذارند که طی بازدید صورت گرفته از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

وی افزود: این نمایشگاه در راستای حمایت از تولیدات خانگی، صنایع دستی و کارگاه‌های خرد شکل گرفته و بستری برای فروش و نمایش آنها فراهم شده است.

استاندار البرز گفت: چنین نمایشگاه‌هایی که اکنون به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) در استان البرز با عنوان البرز قوی برگزار شد، کمک موثری به پویای اقتصاد خانواده‌ها خواهد داشت.

وی افزود: قرارگاه اجتماعی استان نیز برای این منظور و همچنین اهداف بزرگی در راستای محرومیت‌زدایی از محله‌های کمتر برخوردار فعالیت می‌کند و تاکنون دستاوردهای محسوسی را برای مردم رقم زده است.

در حاشیه این نمایشگاه از خانواده شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان و جمعی از فعالان بسیجی استان تجلیل شد.

این نمایشگاه با حضور هنرمندان و تولیدکنندگان خرد 11 استان کشور در پارک شهید چمران کرج برپا شده است.