تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : ساوجبلاغ
خبرنگار :
کدخبر : 11684
تاریخ : پنجشنبه، 24 آذر 1401 - 15:56
استخر ساوجبلاغ پایگاه قهرمانی شنا البرز می‌شود مجمع سالیانه هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان البرز صبح چهارشنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

ساوجبلاغ- امید بانوان؛‌ این مجمع با حضور «بهزاد فروغی» سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، بیداریان دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، گلستانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، خلیلی رئیس هیئت استان، گودرزی مدیر حراست اداره کل، روسای گروه های ورزش قهرمانی و ورزش بانوان و اعضای مجمع هیئت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه خلیلی رئیس هیئت، نکاتی را در خصوص مسائل و برنامه های پیش روی شنا، شیرجه و واترپلو البرز مطرح کرد.

همچنین دبیر و خزانه‌دار هیئت گزارشی از عملکرد فنی، مالی و تقویم سالانه هیئت ارائه دادند که مورد تأیید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

در ادامه بیداریان با اشاره به حرکت رو به جلو و موفقیت‌های این فدراسیون اظهار کرد: البرز سرشار از مربیان و نیروهای مستعد در رشته‌های مختلف از جمله شنا، شیرجه و واترپلو است که نوید بخش روزهای خوبی برای این استان خواهد بود.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تأکید کرد: با برنامه‌هایی که هیئت در پیش گرفته بدون تردید شنا، شیرجه و واترپلو البرز در آینده جزو استان‌های طراز اول کشور می‌شود.

همچنین فروغی با بیان این که حساسیت ما نسبت به رشته‌های آبی بسیار زیاد است، گفت: اهمیت نظارت و توجه به رشته‌های آبی و استخرها از آن رو بیشتر می شود که اگر اشتباه و کوتاهی در این خصوص صورت گیرد، ممکن است جان افراد به خطر بیافتد.

وی عنوان کرد: در تلاشیم تا استخر ساوجبلاغ به عنوان پایگاه قهرمانی شنا استان در اختیار هیئت قرار گیرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: در کنار حمایت از استخرهای استان، نظارت مان را نیز در جهت بر طرف شدن مشکلات موجود و رفع نقص ها به نحو احسن انجام خواهیم داد.