تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : فرهنگی و هنری
خبرنگار :
کدخبر : 13006
تاریخ : سه‌شنبه، 23 اسفند 1401 - 18:00
کدام مجریان سال را تحویل می‌کنند؟ اقبال واحدی، المیرا شریفی و وحید رونقی، حامد سلطانی، جعفر خسروی، مصطفی امامی، عبدالله روا، جواد خیابانی و پژمان بازغی از جمله مجریان تحویل سال هستند.

پایان سال، ۷ هنرمند از سمرقند، بخارا، هرات، نجف، لاهور، دوشنبه و قونیه میهمان استودیوی برنامه خواهند بود.

«سرزمین پرستاره» برنامه سال تحویل شبکه آموزش است که از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد به صورت زنده با محوریت مدرسه تلویزیونی، نخبگان جوان، وزرای آموزش و پرورش دوره های گذشته، گروه های جهادی آموزش و پرورش پخش می شود. برخی از بخش‌های پشت صحنه های مدرسه تلویزیونی که جالب و دیدنی است نیز در ویژه سال تحویل گنجانده خواهد شد.

شبکه نسیم برنامه «کودک شو» را با اجرای پژمان بازغی برای سال تحویل تقدیم نگاه بینندگان می کند. این برنامه از ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۹ اسفندماه تا بعد از سال تحویل روی آنتن شبکه نسیم است. همچنین این ویژه برنامه همزمان با کیفیت ۴k از شبکه فراتر نیز پخش می شود.

شبکه سلامت برنامه «حول حالنا» را برای سال تحویل به روی آنتن می فرستد. این برنامه با اجرای زهرا شاهین فر و دکتر لاری پور از ۱۸:۳۰ تا ۳ بامداد به مدت ۸ ساعت پخش می شود. این برنامه به تهیه کنندگی هاشمی اصل علاوه بر عموم مخاطبین برای ناشنوایان و کم شنوایان عزیز هم مناسب سازی شده است و شامل پخش تعدادی آیتم موسیقی محلی، حضور پزشکان جبهه و جنگ و یا جانبازانی است که در حوزه پزشکی فعالیت می کنند.

ویژه برنامه تحویل سال «سلام» با آیتم های متنوع و شاد، به صورت زنده از حرم مطهر ثامن‌الحجج علیه‌السلام مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

شبکه ورزش امسال با یک ویژه برنامه به نام «گلبارون» با اجرای عبدالله روا و جواد خیابانی به استقبال لحظه تحویل سال می رود.

»گلبارون» از ساعت ۲۱:۰۰ آخرین شب سال ۱۴۰۱ آغاز می شود و در لحظه تحویل سال کنار بینندگان شبکه ورزش سیما خواهد بود و تا حوالی ساعت دو بامداد ادامه پیدا خواهد کرد.

»گلبارون» ویژه برنامه ایی است که با میهمانان درجه یک ورزشی که از قهرمانان بزرگ ورزش کشور هستند به همراه بخش های متنوع از جمله دعای خیر ورزشی برای شرکت کنندگان در رویدادهای ورزشی سال جدید، مرور رویدادهای ورزشی سالی که گذشت و دقایقی با خانواده های شهدای ورزشکار میهمان خانه های مخاطبان شبکه ورزش سیما خواهد بود.