تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : فرهنگی و هنری
خبرنگار :
کدخبر : 13033
تاریخ : پنجشنبه، 25 اسفند 1401 - 11:47
محل برگزاری سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد از انتخاب مصلی بزرگ امام خمینی(ره) به عنوان محل برگزاری سی‌و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بررسی پیشنهاد مدیریت شهری ادامه داد: این پیشنهاد با حضور مدیران شهری، در جلسات متعدد بررسی شد. امکان برگزاری نمایشگاه کتاب در خرداد‌ماه به‌دلیل تلاقی با ایام ارتحال حضرت امام‌خمینی(ره)، آغاز فصل امتحانات مدارس، همچنین برگزاری ادوار مختلف این رویداد در اریبهشت‌ماه و تعیین این ماه، در تقویم فرهنگی کشور و نمایشگاه‌های بین‌المللی و حضور مهمانان خارجی وجود ندارد.

احمد‌وند گفت: درخواست داشتیم، نمایشگاه نفت در تاریخ دیگری برگزار شود که موافقت نشد؛ بنابراین با تصمیم شورای سیاست‌گذاری سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی برگزار خواهد شد. امید‌‌واریم این رویداد با مشارکت حداکثری ناشران و حضور حداکثری مردم و علاقه‌مندان همچنین با تصمیمات و برنامه‌‌هایی پیش‌بینی شده، نمایشگاهی ممتاز و در ایجاد و تقویت نشاط فرهنگی و اجتماعی مؤثر باشد.