تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : نطرآباد
خبرنگار :
کدخبر : 13740
تاریخ : یکشنبه، 24 اردیبهشت 1402 - 15:25
نماینده مجلس: مشکل اسناد اراضی کشاورزی تا رسیدن به نتیجه قانونی پیگری می‌شود «علی حدادی» در نشست با فعالین کشاورزی شهرستان نظرآباد ضمن اشاره به مشکل اسناد اراضی کشاورزی گفت: از مصوبات مجلس یازدهم سنددار شدن اراضی کشاورزی است که وزیر جهاد قول عملی شدن آن را داد ولی متاسفانه تا امروز محقق نشده است اما پیگیری‌های ما ادامه خواهد داشت.

نظرآباد. امیدبانوان؛ نشست جمعی از فعالین کشاورزی نظرآباد با «علی حدادی» نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس یازدهم در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا رییس اداره جهاد کشاورزی نظرآباد گزارشی از وضعیت کشاورزی، مشکلات و نیازهای این حوزه ارائه داد و در ادامه کشاورزان سختکوش به بیان نظرات،پیشنهادات و دغدغه های خود پرداختند.

 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تشریح اقدامات و مصوبات مجلس یازدهم در حمایت از تولید بویژه کشاورزی،گفت: بصورت روزانه با کشاورزان زحمتکش حوزه انتخابیه در ارتباط هستم و مشکلات را می‌شنوم و از مسئولین اجرایی مطالبه می‌کنم و قطعا از این روند عقب نشینی نخواهم کرد.

 وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی کشاورزی در منطقه ما آب است، افزود: یک بخش از این مشکل چاه‌های آب و بخش دیگر کانال کشاورز است که زراعت، باغات و بخش دامپروری را تحت تاثیر قرار داده است که پیگیری‌های ویژه‌ای از وزیر نیرو، معاونین وی و مسئولین استان انجام شده که تا تحقق وعده‌های مقامات اجرایی، پیگیری‌ها و مطالبات ادامه داشته و کم کاری‌ها را نمی‌پذیریم.

 حدادی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز حمایت از کشاورزی مهمترین وظیفه ماست و باید قانون را معطوف کنیم به نفع کشاورزان گفت: در مجلس یازدهم وزارت جهادکشاورزی را موظف به خرید تضمینی گندم کردیم و در کمیسیون مربوطه قیمتهایی بالاتر از قیمت های اعلامی پیشنهاد شده ولی تصمیم نهایی قیمت خرید گندم و شیرخام با دولت است.

 این نماینده مجلس به مشکل اسناد اراضی کشاورزی اشاره کرد و گفت: از مصوبات مجلس یازدهم سند دار شدن اراضی کشاورزی است که وزیر جهاد قول عملی شدن آن را داد ولی متاسفانه تا امروز محقق نشده است که پیگیری‌های ما ادامه خواهد داشت.