تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : علم و فناوری
خبرنگار :
کدخبر : 13748
تاریخ : یکشنبه، 24 اردیبهشت 1402 - 22:20
«لیندا یاکارینو» مدیرعامل جدید توییتر شد «لیندا یاکارینو»، مدیر تبلیغات سابق ان‌بی‌سی یونیورسال به‌زودی مدیریت توییتر را بر عهده می‌گیرد.

علم و فناوری. امیدبانوان؛ «ایلان ماسک» در توییتی انتخاب یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید شبکه اجتماعی تحت مالکیت خود را اعلام کرده است. به گفته ماسک، یاکارینو روی عملیات‌های تجاری تمرکز می‌کند، درحالی‌که خودش روی طراحی محصول و فناوری جدید متمرکز خواهد بود. همچنین صاحب توییتر گفته است که با همکاری لیندا، توییتر را به اپلیکیشن همه‌کاره X تبدیل می‌کند.

 ایلان ماسک اگرچه در خبر کناره‌گیری‌اش از سمت مدیرعاملی توییتر به یک زن اشاره کرده بود، اما نام او را اعلام نکرد. بااین‌حال همان زمان منابع به یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر اشاره داشتند. درحقیقت گزارش‌ها از مذاکرات توییتر و یاکارینو برای مدیریت این شبکه اجتماعی خبر دادند.

 یاکارینو از سال 2011 مسئول تبلیغات جهانی ان‌بی‌سی یونیورسال بود که نقش بزرگی را در راه‌اندازی سرویس NBC Peacock و مدرن‌سازی فناوری‌های اندازه‌گیری تبلیغات ایفا کرد. همچنین یاکارینو مشارکت‌های غیرسنتی را به  ان‌بی‌سی یونیورسال   آورد و این کمپانی با شرکت‌هایی مانند اپل، اسنپ‌چت و یوتوب همکاری کرد.

 مدیرعامل جدید توییتر در ماه مارس در کنفرانس تبلیغاتی Possible با ماسک مصاحبه کرد و همچنین از همکاری ان‌بی‌سی یونیورسال با توییتر برای المپیک 2024 خبر داد. اما حالا یاکارینو خودش مدیرعامل این شبکه اجتماعی می‌شود.

 از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، این شبکه اجتماعی تغییرات زیادی را تجربه کرده که همین تغییرات به رابطه توییتر و شرکای آن برای تبلیغات ضربه بزرگی زده است. حالا به‌نظر می‌رسد یاکارینو با سابقه موفقی که در دنیای تبلیغات دارد، می‌تواند این رابطه را بهبود دهد تا درآمد توییتر از تبلیغات افزایش یابد. علاوه‌براین، ظاهراً یاکارینو توییتر را در مسیر تبدیل‌شدن به اپلیکیشن همه‌کار X قرار می‌دهد.