ثبت حدود 2 میلیون تماس با سامانه 141 در البرز
رئیس مرکز مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست سال جاری یک میلیون و نهصد و 67 هزار و 373 تماس با سامانه 141 برقرار شده است، گفت: از این تعداد، 31 هزار و 666 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده است.
البر. امید بانوان؛ «علی شادفر» با اشاره به فعالیت سامانه 141 در استان اظهار کرد: این سامانه
با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک
و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جادهای میتوانند پس از
برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت
آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها
بهرهمند شوند.
وی با تاکید براینکه شعار ما همواره در
کنار مردم و برای مردم کارکردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱
بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، گفت: از زمان واگذاری این سامانه به البرز،
روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم و به ارتقای ایمنی
تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کرده است.
این مسئول در ادامه با اشاره به تعداد
تماسهای دریافت شده در سامانه 141، گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری یک میلیون و
نهصد و 67 هزار و 373 تماس با سامانه مدیریت راههای استان برقرار شده است.
شادفر، تصریح کرد: طی این مدت 31 هزار و
666 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شده و میانگین تماسهای
مردمی و کاربران جادهای در این بازه زمانی 9 تماس در هر ساعت بوده است.