تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : کرج
خبرنگار :
کدخبر : 15814
تاریخ : شنبه، 08 مهر 1402 - 16:14
مریم قهرمانی صارم: نهادینه کردن فرهنگ ایمنی دغدغه اصلی شورای شهر است نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ ایمنی گفت: درخصوص بحث فرهنگ ایمنی و نهادینه کردن آن دغدغه‌های زیادی داریم و در این زمینه مشارکت مردمی می‌تواند کار را تسریع کند.

کرج. امید بانوان؛ «مریم قهرمانی صارم» ضمن تقدیر از خدمات شبانه‌روزی آتش‌نشانان کشور به‌ویژه آتش‌نشانان کلانشهر کرج گفت:روز آتش‌نشان در امتداد هفته دفاع مقدس تجلی فداکاری، ایثار، عشق و جانفشانی در جنگ با بحران‌های مختلف و حوادث طبیعی از جمله آتش‌سوزی، ریزش آوار، زلزله، سیل، وجود خزندگان خطرناک در مناطق مسکونی است.

قهرمانی ، آرامش شهروندان زمان وقوع حادثه را مدیون آمادگی و ایثار آتش نشانان دانست و گفت:خدمات این عزیزان مایه آسایش، آرامش و نجات مردم است که باید خدمات آنان همواره مورد توجه و تقدیر قراربگیرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج بر تأمین زیرساخت‌های ایمنی تأکید کرد و افزود: در مورد جان مردم و امنیت‌شان با هیچ کس تعارفی نخواهیم داشت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه رسیدگی به معیشت آتش‌نشانان را از دغدغه‌های آتش نشانان برشمرد و تصریح کرد: باید کاری کنیم که نیروهای آتش‌نشانی دغدغه معیشت نداشته باشند و از لحاظ مالی تا جایی که امکان دارد رفاه آنها تأمین شود چرا که شغل سخت و پر استرسی دارند.