تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : کرج
خبرنگار :
کدخبر : 16348
تاریخ : دوشنبه، 15 آبان 1402 - 17:18
سخنگوی شورای شهر کرج نوید داد؛ اختصاص جوایز ویژه مدیریت شهری کرج به خبرنگاران برگزیده جشنواره ابوذر و قلم برتر سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در راستای حمایت از اصحاب رسانه به خبرنگارانی که در حوزه مدیریت شهری اقدام به نوشتن مقاله می‌کنند و برگزیده می‌شوند، نیز جوایزی اختصاص داده می‌شود.

کرج. امید بانوان؛ «عمار ایزدیار» در آئین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و هفتمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان البرز (قلم برتر) که با حضور مسئولین و اصحاب رسانه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بیان کرد: مدیریت شهری ویترین خدمت‌رسانی به مردم است و اصحاب رسانه می‌توانند در این زمینه مؤثر بوده و کمکهای جدی داشته باشند.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از خبرنگارانی که بخش عمده‌ای از توان و انرژی خود را صرف انعکاس اخبار خدمت رسانی به مردم می‌کنند، گفت: در راستای امید آفرینی نیز علی‌رغم همه موانع موجود، اقدامات شایسته‌ای مانند راه‌اندازی بخشی از قطار شهری و بزرگراه شمالی صورت گرفته است که انتظار می‌رود به خوبی به آن ها پرداخته شود.

 ایزدیار بیان کرد: پروژه میدان جمهوری کرج به واسطه مطالبه عمومی که توسط اهالی رسانه صورت گرفت در مقطعی متوقف شد و سپس با تدابیر لازم و اتخاذ تصمیمات جدید و نیز ملاحظات زیست محیطی، ترافیکی و حمل و نقل، تغییر و اصلاحات نقشه، روند اجرای پروژه صورت گرفته است.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج جنگ فعلی را جنگی هیبریدی عنوان و تأکید کرد: پایه این نوع نبرد، رسانه‌ها هستند که می‌توانند فضای ایجاد شده را به سمت خدمت رسانی به مردم هدایت کنند.

 ایزدیار، ‌نیز ضمن اعلام‌ حمایت شورای ششم از این جشنواره‌ها و برگزیدگان آن تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری علاوه بر حمایت نقدی در حوزه تبلیغات، اکران، فراخوان‌ها و داوری نیز می‌تواند حامی جشنواره‌های مذکور باشد.

 وی یادآور شد: در راستای حمایت از اصحاب رسانه به نویسندگانی که در حوزه مدیریت شهری اقدام به نوشتن مقاله می‌کنند و برگزیده می‌شوند نیز جوایزی اختصاص داده می‌شود.

 ایزدیار عنوان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر تمایزهایی با جشنواره مطبوعات دارد و آن هم این است که محورهای آن موضوعات اجتماعی و بصیرتی است که کمک می کند بیشتر به روشنگری و جهاد تبیین پرداخته شود بنابراین امید است باز هم مورد استقبال قرار گیرد و مختص یک طیف محدود با افکار خاص نباشد.