تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : البرز
خبرنگار :
کدخبر : 15848
تاریخ : یکشنبه، 09 مهر 1402 - 18:09
مدیر کل صمت استان البرز اعلام کرد؛ استقرار 148 شرکت تامین تجهیزات صنعتی در استان البرز مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: طبق آمار موجود 148 شرکت تامین تجهیزات صنعتی در استان البرز استقرار دارند و می‌توانند به توسعه صنایع مختلف در کشور کمک نمایند.

البرز. امید بانوان؛ «محمد انصاری» در حاشيه بازدید «محمدرضا موثقی‌نیا» معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو از شرکت‌های فولاد کار الوند در اشتهارد و لکوموتیو مپنا در شهرستان فردیس، افزود: عموم شرکت‌های فعال در حوزه تأمین تجهیزات صنعتی البرز در زمره شرکت ‌های دانش بنیان استان هستند و ظرفیت‌های تحقیق و توسعه در آن‌ها به صورت کاملا پویا به کار گرفته می‌شود.

وی با اشاره به همراهی مدیران عامل شرکت‌های بزرگ صنایع معدنی کشور از جمله مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، مجتمع صنعتی معدنی گل گهر، مديرعامل چادرملو، شرکت ملی فولاد ایران، شرکت تهیه و تولید، معاونین صنایع ملی مس ایران با رئیس هیات عامل ایمیدرو در سفر به استان البرز، تصریح کرد: با توجه به تأکید ویژه وزیر صمت برقراری ارتباط میان شرکت‌های تامین تجهیزات صنعتی با صنایع بزرگ معدنی کشور در دستور کار است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: درصدد تشکیل کارگروه مشترکی هستیم تا بر اساس نیازسنجی تجهیزات مورد نیاز صنایع بزرگ کشور، شرایط را برای شرکت‌های تامین تجهیزات صنعتی استان در معرفی دستاوردها و محصولات‌شان تسهیل کنیم.

 انصاری تأکید کرد: حدود 3700 واحد صنعتی فعال در استان البرز استقرار دارند که عموماً از پیشگامان حوزه تولیدی خود در کشور به شمار می آیند و با حمایت اصولی می توانند بیش از پیش شکوفا شده و به تامین کالا، تجهیزات و خدمات خود بپردازند.