تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
سرویس : شهربانو
خبرنگار :
کدخبر : 16180
تاریخ : جمعه، 28 مهر 1402 - 17:41
بوستان «شهربانو» وکیل‌آباد به بهره‌برداری رسید مراسم افتتاح بوستان شهربانو وکیل آباد و ۲۷ پروژه شهری منطقه ۹ شهرداری مشهد در حوزه‌های فضای سبز، عمرانی و زود بازده با حضور «انسیه خزعلی» معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد و همچنین جمعی از مدیران استانی و شهری برگزار شد.

 شهربانو. امید بانوان؛ در بخشی از این مراسم تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و معاونت امور بانوان و خانواده رئیس جمهور منعقد شد و این بوستان به صورت رسمی برای استفاده از بانوان در دسترس قرار گرفت.

 «محمدرضا قلندرشریف» شهردار مشهد در آئین افتتاح این بوستان بیان کرد: بوستان شهربانو وکیل آباد از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین بوستان‌های بانوان کشور است.

 وی ادامه داد: این بوستان دارای معماری فوق العاده‌ای است؛ در طراحی و ساخت این بوستان ۷ هکتاری تلاش شده تا از تمامی فضاهای طبیعی به بهترین نحو استفاده تفریحی، فرهنگی و ورزش صورت بگیرد.

 شهردار مشهد بیان کرد: در روزهای آتی رصد خانه مشهد، بوستان بانوان کوهسنگی و تقاطع چهارسطحی آزادگان و پارک برکت به بهره‌برداری می‌رسد.

 قلندر ادامه داد: تلاش مدیریت شهری ارائه خدمت بی منت به شهروندان و زائران است، حال خوب مردم در زمان حضور در شهر از اهداف اساسی مدیریت شهری بوده که به صورت مستمر در حال انجام است.

 وی گفت: به حوزه زنان و بانوان نگاه ویژه‌ای داریم؛ در راستای توجه به بانوان و جایگاه آنان جشنواره خورشید را برگزار کردیم و توانستیم به سوی روشنگری برویم به شکلی که امروز بسیاری از خبرنگاران حاضر در آن جشنواره واقعیت‌های جایگاه زن ایرانی را به گوش جهانیان می‌رسانند.

 بوستان شهربانو با مساحت ۷ هکتاری، شرایط منحصر به‌ فردی دارد و فضایی نوین و مناسب در اختیار بانوان مشهد قرار خواهد داد.