البرز جزو 10 استان برتر ارائه دهنده خدمات سفر کشور در نوروز 1403

مدیر کل میرات‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از ارتقای رتبه ستاد خدمات سفر استان البرز به دهم کشور بر اساس آمار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

درب باغ گل‌های کرج همچنان باز است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با پایان دهمین جشنواره لاله‌های کرج، درب باغ گل‌ها همچنان به‌روی همه طبیعت دوستان باز است.

مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد

بررسی جزئیات لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در مجلس آغاز شد.

دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران به‌عنوان قهرمانی کافا دست پیدا کرد.

آرامش و امنيت موجود نتيجه تعامل سازنده دستگاه قضائی و پليس است

فرمانده انتظامی استان البرز در ديدار با سرپرست دادسرای ناحيه 3 شهيد بهشتی کرج از تعامل و همکاری اين دادسرا با مجموعه انتظامی استان تقدير کرد.

خطری که بازماندگان سرطان سینه را تهدید می‌کند

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که از سرطان سینه جان سالم به در می‌برند، ممکن است بعداً با خطر بیشتر ابتلا به سایر سرطان‌ها روبرو شوند.

تحقق رسالت شهرداری با تدابیر شورای شهر حاصل می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شورا بر آمده از خواست و اراده مردم است، گفت: آبادانی و پیشرفت شهر در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، گردشگری و...، همچنین تحقق رسالت شهرداری به واسطه برنامه‌ریزی و تدابیر شورای شهر حاصل می‌شود.

افزایش مشارکت بانوان البرزی در اهدای خون به بیماران

مدیرکل انتقال خون البرز از افزایش ۴۸ درصدی مشارکت بانوان این استان در اهدای خون به بیماران نیازمند خبر داد و گفت: ۲ هزارو ۵۴۴ بانوی البرزی طی سال گذشته به بیماران خون اهدا کردند.

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت 110 هکتار در کرج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت که با ورود به موقع از تغییر کاربری 110 هکتار از اراضی زراعی به ارزش 5900 میلیارد تومان جلوگیری شد.

بازدید آموزگاران از موزه‌ها در «روز معلم» رایگان است

همزمان با روز معلم. 12 اردیبهشت. بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای آموزگاران، معلمان و اساتید دانشگاه رایگان است.