یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403 - 17:26

عضو شورای اسلامی شهر کرج

تحقق رسالت شهرداری با تدابیر شورای شهر حاصل می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شورا بر آمده از خواست و اراده مردم است، گفت: آبادانی و پیشرفت شهر در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، گردشگری و...، همچنین تحقق رسالت شهرداری به واسطه برنامه‌ریزی و تدابیر شورای شهر حاصل می‌شود.

کرج. امید بانوان؛ «علی قاسم‌پور» ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز ملی شورا بر اهمیت نقش شوراها در تحقق برنامه‌های حوزه مدیریت شهری تاکید و بیان کرد: روز شوراها یادآور مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر بوده تا براساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج بیان کرد: این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی و تخصصی که پیدا کرده است، جایگاه ویژه‌ای را در تحولات ساختاری و مدیریت شهری و خدمت‌رسانی به جامعه بدست آورده است.

 قاسم‌پور با بیان اینکه شورای شهر به عنوان یکی از نهادهای تصمیم گیرنده و نظارت‌کننده بر امور شهری می‌تواند تأثیرگذاری مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی داشته باشد، ابراز امیدواری کرد تا با کمک همه دستگاه‌های اجرایی، مشورتی، سیاستگذار و تصمیم‌ساز بتوانیم خدمات هرچه بهتری را به مردم شریف این کلانشهر ارائه دهیم.

کدخبر: 17454


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise