شنبه، 05 شهریور 1401 - 12:43

ملیحه اکبری رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس شد

در انتخاب هئیت رئیسه سال دوم شوراهای اسلامی شهرستان فردیس، ملیحه اکبری به عنوان رئیس و بهنام فخری به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهرستان فردیس انتخاب شدند.

فردیس – امید بانوان؛ صبح امروز جلسه انتخابات هیئت رئیسه سال دوم شورای اسلامی شهرستان فردیس با حضور حمیدرضا عبدالله پور سرپرست برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و اعضای شورای اسلامی شهرستان فردیس در محل جلسات این شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه عبدالله پور ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از خدمات اعضای شوراهای اسلامی شهرستان فردیس گفت: با جدیت و پویایی که از منتخبین مردم در شورای شهرستان فردیس سراغ داریم، امید است  که گام‌های موثری در جهت توسعه عمران و آبادانی هر چه بهتر  شهرستان برداشته شود.

ملیحه اکبری ریاست شورای اسلامی شهرستان نیز با تشکر از توجه و حساسیت مجموعه فرمانداری نسبت به موضوعات  فردیس ابراز امیدواری کرد که اعضای شورای اسلامی شهرستان جهادگونه بتواند اقدامات مؤثری را در راستای رفع مشکلات شهرستان معمول  برداشته و موجبات رضایتمندی شهروندان عزیز فراهم شود.

در انتهای این جلسه انتخابات هیئت رئیسه سال دوم شورای اسلامی شهرستان برگزار و به اتفاق آرا ؛ ملیحه اکبری به عنوان رئیس، بهنام فخری به عنوان سخنگو، محسن دریانوش به عنوان نایب رئیس، احمد کریمی‌پور به عنوان خزانه‌دار و مهدی نیک مرام به عنوان دبیر شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 10024


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise