سه‌شنبه، 26 مهر 1401 - 19:16

مشکلات تعاونی مسکن آبفا نظرآباد مورد رسیدگی قرار گرفت

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در فرمانداری نظرآباد در جلسه‌ای که با حضور فرماندار، معاون سیاسی، دادستان، رییس اداره اطلاعات و نماینده سازمان بازرسی کل استان و همچنین اعضای هیئت عامل تعاونی مسکن آبفا نظرآباد به مشکلات این تعاونی و اعضای آنها پرداخت.

نظرآباد- امید بانوان؛‌ در این نشست که با حضور مقامات قضایی و سیاسی شهرستان و مدیران اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان و استان برگزار شد، مشکلات تعاونی مسکن آبفا نظرآباد مورد رسیدگی قرار گرفت و تصمیمات لازم در خصوص اقدامات هیات عامل سابق و فعلی این تعاونی توسط مراجع تصمیم‌گیرنده اتخاذ شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن تاکید بر اجرای قانون و روند قانونی اقدامات تعاونی‌های مسکن  بر حرکت هیئت عامل این تعاونی در مسیر قانون تاکید و گفت: حقوق مردم ، سهامداران و اعضای تعاونی خط قرمز مسولین و ناظرین قانونی بر تعاونی‌ها است و با احدی در انحراف از قانون تعارف نداریم.

«عبدالله دارایی» در سفر یک روزه خود به شهرستان نظرآباد به دیدار امام جمعه نظرآباد رفت و گزارشی از عملکرد این اداره در شش ماهه نخست را به وی ارائه کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز پس از این دیدار با حضور در مجموعه تولیدی مواد غذایی با مادر شهید کارآفرین دیدار و از نزدیک در جریان فعالیت های کارآفرینانه این بانوی نظرآبادی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 10765


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise