شنبه، 10 دی 1401 - 11:16

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نظرآباد خبر داد

آموزش مهارتی بیش از 500 شهروند نظرآبادی در قرارگاه اجتماعی البرز

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خبرداد: از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه، تعداد پانصد و 21 نفر در شهرستان نظرآباد در قالب قرارگاه‌های اجتماعی، آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

نظرآباد- امید بانوان؛‌ «صدیقه نجفی» اظهار کرد: با هدف فراهم کردن زمینه‌های لازم و دسترسی همگان از آموزش‌های مهارتی، با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با هدف توانمندسازی مهارتی اقشار آسیب پذیر با برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نظرآباد، دوره‌های آموزشی مختلفی از جمله مانتو دوز، ترسیم الگوی لباس زنانه، دوزنده کیف چرمی با دست، خیاط زنانه، شلوار دوز، دوزنده لباس بدون الگو، دوزنده کیف اداری و مردانه چرمی و... ویژه قرارگاه‌های اجتماعی مورد آموزش قرار گرفت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به اینکه نیازسنجی آموزشی در محلات کم برخوردار از سوی کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز صورت گرفته، خاطرنشان کرد: بر این اساس آموزش‌های مذکور در محلات مختلف شهرستان از جمله محلات بازآفرینی سیدجمال الدین، مسکن مهر، رسالت و روستای بختیاربا همکاری آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای شهرستان که در زمینه صنایع پوشاک و فناوری اطلاعات فعالیت می‌نمایند صورت گرفته است.

وی یادآور شد: توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار استان از مهمترین اهداف قرارگاه اجتماعی است و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با همکاری استانداری البرز، به عنوان مسئول کمیته آموزش و حرفه آموزی قرارگاه اجتماعی در سطح استان متولی آموزش در مناطق کم برخوردار می‌باشد.

کدخبر: 12024


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise