شنبه، 10 دی 1401 - 11:37

گسترش همکاری‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرایم در چهارباغ

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: با هدف گسترش اقدامات پیشگیرانه و كاهش آسیب‌های اجتماعی، تفاهم نامه سه جانبه بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرمِ دادگستری کل استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر چهارباغ منعقد شد.

چهارباغ – امید بانوان؛ «فرید نجف‌نیا» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در نشستی که با حضور «سپیده کتابدار» رئیس شورای اسلامی شهر چهارباغ و «سید جعفر موسوی» شهردار چهارباغ برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری مدیران شهرستان چهارباغ در تحقق اهداف پیشگیرانه گفت: تحقیقات و بررسی ها در هزینه های وقوع جرم نشان می‌دهد که هزینه اجرای برنامه های پیشگیرانه، بسیار کمتر از زیانی است که وقوع جرم به لحاظ مادی و معنوی به جامعه وارد می کند و اقدامات پیشگیرانه می‌تواند باعث ارتقاء سطح سلامت و تعالی اجتماعی شهروندان شود.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز افزود: برنامه‌ریزی در حوزه ی پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، نیازمند تلاش و ممارست کلیه‌ مدیران و مسئولان در محورهای فرهنگی، وضعی و قضایی و پیگیری قاطع و سریعِ برنامه‌های این حوزه است.

وی در ادامه تصریح کرد: در ماده 55 قانون شهرداری ها، بیش از 20 وظیفه پیش‌بینی شده که غالباً مرتبط با پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی است و انتظار داریم مدیران شهری با توجه به امکانات و اختیارات موجود، در اجرای برنامه های پیشگیرانه مشارکت فعال داشته باشند.

در پایان این نشست تفاهم‌ نامه‌ سه جانبه بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز، شهرداری و شورای اسلامی شهر چهارباغ با هدف انجام اقدامات و اجرای برنامه‌های پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی منعقد شد.

انتهای پیام.

کدخبر: 12026


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise