یکشنبه، 23 بهمن 1401 - 21:33

در شورای معاونین و مشاورین فرمانداری مطرح شد؛

لزوم برنامه‌ریزی گسترده برای برگزاری روز فرهنگی چهارباغ

فرماندار چهارباغ با تاکید بر برنامه‌ریزی‌های موضوعی و موضعی در حوزه‌های مختلف از واحدهای فرمانداری خواست برنامه‌های لازم برای اعیاد شعبانیه و روز فرهنگی چهارباغ را مدنظر قرار داده و در اسرع وقت پیشنهادات خود را ارائه دهند.

چهارباغ – امید بانوان؛‌ «داوود جعفری» در جلسه شورای معاونین و مشاورین فرمانداری با تقدیر از حضور حماسی و غرورآفرین مردم بابصیرت و ولایتمدار چهارباغ در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه، از زحمات و تلاش مجموعه فرمانداری و نیز روسای دستگاه‌های اجرایی، اداری، نظامی و انتظامی و همه دست اندکاران برنامه‌های دهه مبارک فجر قدردانی نمود.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین تصریح کرد: وقت شناسی، حضور موثر، برنامه محوری و پیگیری مصوبات جلسات از ویژگی‌های مطلوب پرسنل فرمانداری و کارمندان دستگاه‌های دیگر است و در این زمینه باید تلاش فراوان کرد تا بتوانیم خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهیم و چهارباغ را به شکوفایی و رشد برسانیم.

این مسئول در ادامه خاطرنشان نمود: تکریم و حفظ شأن مردم و نیز احترام به معتمدین، ریش سفیدان، ارتباط مناسب با جوانان و نوجوانان و استفاده از ظرفیت نخبگان در دستور کار باشد و همه بابد بدانیم که با حضور و پشتبانی مردم است که می توان به توسعه دست پیدا کرد.

فرماندار چهارباغ با اشاره به حضور مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر و نیز کمک رسانی مطلوب به زلزله زدگان خوی از حمایت‌ها و دلسوزی امام جمعه محترم تشکر نموده و یادآور شد: برای مردم خوب چهارباغ باید تلاش شبانه‌روزی و جهادی داشته باشیم و اطلاع رسانی مناسب و جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در شهرستان با جدیت پیگیری شود.

جعفری در انتها با تاکید بر برنامه ریزی‌های موضوعی و موضعی در حوزه‌های مختلف بیان داشت: واحدهای مختلف فرمانداری و نیز مشاورین برنامه‌های لازم برای اعیاد شعبانیه، روز فرهنگی چهارباغ، هفته جوان، استقبال از بهار، چهارشنبه آخر سال و ... را حتما مدنظر قرار داده و در اسرع وقت پیشنهادات خود را ارائه دهند.

شایان ذکر است طی مصوبه جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، ۱۵ اسفند ماه مصادف با آغاز هفته منابع طبیعی، به‌عنوان روز فرهنگی شهر چهارباغ با نماد فرهنگی گل پامچال تعیین شده است.

کدخبر: 12487


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise