سه‌شنبه، 09 اسفند 1401 - 17:17

در جلسه تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان مطرح شد

چهارباغ کمترین تخلف را در نانوایی‌هایی سطح استان دارد

فرماندار چهارباغ در جلسه ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان گفت: شهرستان چهارباغ کمترین تخلف را در نانوایی‌هایی سطح استان البرز داشته است.

چهارباغ - امید بانوان؛ داود جعفری، فرماندار چهارباغ، با اشاره به سامانه نانینو و رصد آنلاین پخت و توزیع نان یادآور شد: خوشبختانه شهرستان چهارباغ کمترین تخلف را در نانوایی‌هایی سطح استان داشته و این موضوع با همکاری نانوایان عزیز و مسئولین نظارتی بوده که از ایشان کمال تشکر را دارم.

 وی در ادامه اظهار داشت: میوه شب عید و نیز بازار ایام نورزی و ماه مبارک رمضان و نحوه کنترل قیمت‌ها و کیفیت عرضه کالاها به مردم یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های فعلی شهرستان بوده و به صورت ویژه برنامه‌ریزی برای انجام دقیق و مطلوب امور مربوطه ضرورت دارد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ تصریح کرد: اداره جهاد کشاورزی سهمیه مصوب را از استان پیگیری نموده و اقدامات مستمر برای افزایش سهمیه شهرستان را در دستور کار قرار دهد.

 رئيس ستاد تنظیم بازار چهارباغ با بیان اینکه با هرگونه تخلف یا قانون گریزی برخورد قاطع خواهیم نمود، بیان داشت: پلیس امنیت اقتصادی، نظارت بهداشتی و سایر دستگاه‌های نظارتی به صورت جدی با متخلفین برخورد نمایند.

 جعفری همچنین خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بسیج اصناف و بسیجیان جوان برای نظارت و توزیع عادلانه کالاهای اساسی و نیز ایجاد فروشگاه بهاره و در کنار آن جایگاه عرضه میوه شب عید در ۸ نقطه شهرستان در دستور کار بوده و در برنامه‌ریزی لازم برای آن لحاظ شود.


کدخبر: 12705


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise