شنبه، 13 اسفند 1401 - 12:34

با محوریت گل پامچال؛

12 اسفند به عنوان روز فرهنگی چهارباغ تصویب شد

سرپرست اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان چهارباغ با اشاره به برگزاری همایش روز فرهنگی چهار باغ از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در چهارباغ تا پایان سال خبر داد.

چهارباغ – امید بانوان؛‌ «محمدرضا حدادیان» روز پنج شنبه 11 اسفند 1401 در همایش روز فرهنگی چهار باغ که با همکاری دستگاه‌ها و حضورمسئولان استانی و شهرستانی از جمله امام جمعه محترم شهرستان چهارباغ، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، فرماندار محترم، شهردار و مدیریت شهری برگزار شد، بیان کرد: 12 اسفند به عنوان روز فرهنگی چهارباغ و با محوریت گل پامچال به پیشنهاد اداره میراث فرهنگی این شهرستان به عنوان یکی از اعضای ستاد روز فرهنگی تصویب شد.

به گفته سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان چهارباغ برگزاری این رویداد بر مبنای برپایی نشاط اجتماعی است و از امروز تا پایان سال ادامه دارد.

حدادیان با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در زمینه گلخانه، گفت: روز فرهنگی چهار باغ از این به بعد هر سال  12 اسفند برگزار می‌شود و با برنامه‌های متنوع از جمله نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی ادامه می‌یابد.

او ادامه داد: امسال محصولات صنایع دستی، سوغات و هدایای استان‌هایی از جمله گلستان، گیلان، زنجان، کرمانشاه و... در نمایشگاه عرضه می‌شوند. همچنین سیاه چادر کرمانشاه، لرستان و اردبیل برپاست.

 

کدخبر: 12772


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise