شنبه، 13 اسفند 1401 - 12:44

کنارگذر پل فردیس افتتاح شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: با گشایش تمام بخش‌های پروژه روان سازی ترافیک در محدوده پل‌های فردیس و کلاک، گره ترافیکی آزاد راه تهران – کرج – قزوین که سبب ترافیک طولانی و سنگین صبحگاهی و شامگاهی در ورودی شرقی کرج شده است به میزان بیش از ۸۰ درصد برطرف می‌شود.

فردیس- امید بانوان؛‌ «علی زندی‌فر» در مراسم بهره‌برداری از ۳۵۰ پروژه راهداری که روز شنبه ۱۳ اسفند به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد، اظهار کرد: پروژه روان‌سازی ترافیک در محدوده پل‌های فردیس و کلاک کرج در مجموع در سه قطعه به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: این پروژه شامل دو کنارگذر، یک زیرگذر و یک مسیر جدید در ادامه جاده مخصوص کرج است که امروز کنارگذر جنوبی آن افتتاح شد.

زندی‌فر گفت: در مجموع برای این پروژه حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که تاکنون ۳۵ میلیارد تومان آن هزینه شده است.

وی بیان کرد: قطعات بعدی این پروژه در ماه‌های آینده افتتاح می‌شود که با گشایش تمام بخش‌های این پروژه گره ترافیکی آزاد راه تهران – کرج – قزوین که سبب ترافیک طولانی و سنگین صبحگاهی و شامگاهی در ورودی شرقی کرج شده است به میزان بیش از ۸۰ درصد برطرف می‌شود.

زندی فر گفت: اکنون ۷۷۳ میلیارد تومان قرارداد اجرای پروژه‌های راهداری در استان البرز منعقد شده که در طول یک سال گذشته نیز اقداماتی برای ایمن سازی محور ماهدشت - اشتهارد به طول ۴۳ کیلومتر، جاده حادثه خیز قزلحصار، جاده حادثه خیز سهیلیه، جاده حادثه خیز و گردشگری کرج - چالوس و سایر محورهای ارتباطی استان انجام شده است.

کدخبر: 12773


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise