یکشنبه، 14 اسفند 1401 - 14:28

شهردار فردیس تاکید کرد

اجرای باشکوه مراسم ویژه روز درختکاری در فردیس

شهردار فردیس بر لزوم برگزاری مراسم باشکوه روز درختکاری در این شهر خبر داد.

فردیس – امید بانوان؛‌ «محمدرضا احمدی‌نژاد» در سومین جلسه ستاد استقبال از بهار که روز شنبه_سیزدهم اسفند ماه برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، مناطق و… به وظایف خود در طرح استقبال از بهار عمل کنند، اظهار کرد: این جلسه به منظور پایش اقدامات و رفع موانع موجود برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن ولادت امام زمان (عج)، عنوان کرد: فضاسازی محیطی در این راستا انجام شده است و مناطق شهرداری نیز باید تعامل بیشتری در راستای آذین بندی شهر داشته باشند.

شهردار فردیس همچنین با اشاره به لزوم اقدام حوزه خدمات شهری در راستای پیشگیری از سد معبر بویژه در بلوار شهدا خاطرنشان کرد: وجود ترافیک یکی از مهمترین معضلات این مسیر است که حوزه‌های مختلف شهرداری باید با تعامل و همکاری با یکدیگر این مشکل را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه روز درختکاری را در پیش داریم، اظهار داشت: توسعه پایدار شهری در گرو توجه به مسائل زیست‌ محیطی و فضای سبز شهری است در این راستا در نظر داریم مراسم روز درختکاری را به صورت باشکوه برگزار کنیم.

احمدی نژاد یکی از مؤلفه‌های زندگی بانشاط و شاداب را توسعه فضای سبز شهری دانست و خاطرنشان کرد: درخت‌ها ریه‌های شهر هستند و به منظور حفظ سلامت شهروندان و حفاظت از سهم آیندگان، شهرداری فردیس توجه ویژه‌ای به توسعه فضای سبز و کاشت درخت به عنوان ثروت ملی دارد.

 

 

کدخبر: 12809


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise