سه‌شنبه، 16 اسفند 1401 - 11:31

رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس:

تهیه و تدوین طرح جامع فضای سبز شهری فردیس ضروری است

رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس گفت: تهیه و تدوین طرح جامع فضای سبز شهری فردیس ضروری است.

فردیس – امید بانوان؛‌ «ملیحه اکبری» در حاشیه مراسم درختکاری شهرداری فردیس که روز دوشنبه -پانزدهم اسفند- ماه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: روز درختکاری فرصتی است که در آستانه فرارسیدن فصل بهار، با کاشت نهال نفسی تازه به طبیعت دهیم.

وی در ادامه با اشاره به کمبود منابع آب در کشور، اظهار کرد: همه ارگان‌ها در فرهنگسازی صرفه جویی در مصرف آب تاثیر گذار هستند؛ بایستی هماهنگ در یک مسیر مشخص و معین با یک مدیریت واحد حرکت کنیم تا بتوانیم از آب که اساس و مایه حیات است به خوبی استفاده کنیم.

اکبری با بیان اینکه فضای سبز، بدون آب معنایی نخواهد داشت، افزود: توسعه فضای سبز قطعاً نیاز به استفاده بهینه از آب دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس در ادامه ابراز داشت: سرانه فضای سبز فردیس تا رسیدن به شکل استاندارد فاصله زیادی دارد، در حالی که این شهر در گذشته یک باغ شهر بوده؛ مدیریت شهری بایستی همراه با توسعه جمعیت، افزایش جمعیت و توسعه فضای شهری به توسعه فضای سبز توجه جدی داشته باشد که در این راستا اقدام شهرداری شایسته تقدیر است.

وی بر لزوم تهیه و تدوین طرح جامع فضای سبز شهر فردیس تاکید کرد و افزود: با تهیه این طرح این توانیم برنامه ای مدون در راستای افزایش فضای سبز شهری داشته باشیم.

کدخبر: 12859


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise