پنجشنبه، 07 اردیبهشت 1402 - 08:48

معاون وزیر ورزش:

طرح ورزش در آب ویژه بانوان سالمند اجرا می‌شود

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اجرای طرح ورزش در آب ویژه سالمندان گفت: با توجه به شتاب گرفتن رشد پیری جمعیت کشور به دنبال اجرای طرح ورزش در آب ویژه بانوان سالمند هستیم.

ورزش . امید بانوان؛ «مریم کاظمی‌پور» چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در مراسم افتتاحیه استخر بانوان کبودراهنگ، اظهار کرد: با اشاره به عملکرد وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم در ۱۸ ماهه اخیر مطرح کرد: از آغاز کار دولت سیزدهم تاکنون دو میلیون مترمربع به سرانه ورزش کشور اضافه شده و بسیاری از پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به بهره‌برداری رسیده است.

کاظمی‌پور با بیان اینکه در ابتدای دولت سیزدهم تعداد پروژه های نیمه تمام کشور ۵۵۰۰ مورد بوده است، افزود: در حال حاضر با تلاش و پیگیری های صورت گرفته بخشی از پروژه ها به بهره‌برداری رسیده و اکنون ۴۳۰۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: براساس طرح آمایش سرزمین، جمعیت استانی و شهرستانی، برخورداری از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌هایی که وجود داشت، اولویت‌بندی شده و اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفت.

معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: زنان نیمی از جامعه و اثرگذار بر کل جامعه هستند و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و بسیاری از مسائلی که می‌تواند بر سلامت تأثیرگذار باشد،  در حوزه ورزش قابل پیشگیری و حل است.

وی ادامه داد: به دنبال تغییر در الگوی رفتار جامعه مخاطب خود هستیم و معتقدیم که مادران به عنوان موتور محرک خانواده می‌توانند نقش مهمی در ارتقاء سواد بدنی جامعه که منجر به ارتقاء سواد حرکتی می‌شود، داشته باشند.

کاظمی‌پور با اشاره به اجرای طرح ورزش در آب ویژه سالمندان توضیح داد: با توجه به شتاب گرفتن رشد پیری جمعیت کشور به دنبال اجرای طرح ورزش در آب ویژه بانوان سالمند هستیم و امیدوارم با افتتاح این پروژه، این طرح به خوبی در کبودراهنگ اجرایی شود.

کدخبر: 13528


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise