دوشنبه، 25 اردیبهشت 1402 - 23:10

نایب رئیس شورای اسلامی شهر فردیس:

بهبود وضعیت مدارس فردیس از دغدغه‌های مهم شورای اسلامی شهر است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر فردیس بهبود وضعیت مدارس فردیس را یکی از دغدغه‌های مهم شورای اسلامی شهر دانست.

فردیس. امیدبانوان؛ «سید معظم معصوم‌زاده» در آیین تجلیل از معلمان شهر فردیس که روز دوشنبه. 25 اردیبهشت. در سالن ایثارگران شهرداری فردیس برگزار شد، ضمن آرزوی توفیق برای همه معلمان، اظهار کرد: معلمان رسالت والا و گسترده‌ای دارند. بنده هم افتخار دارم در هر جایگاهی که باشم به عنوان یک معلم معرفی شوم.

 معصوم‌زاده در ادامه افزود: تک تک اعضای شورای اسلامی شهر فردیس با علم به این موضوع که مشکلات بسیاری در مدارس وجود دارد، نسبت به مدارس توجه خاصی دارند و از هیچ تلاشی در راستای بهبود وضعیت مدارس فروگذار نیستند‌.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اینکه از ابتدای این دوره شورای شهر طرح واگذاری 10 قطعه زمین به صورت رایگان به آموزش و پرورش برای احداث مدرسه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت، عنوان کرد: سرانجام ۲ قطعه زمین به شهرک نگارستان واگذار شد که از زیرساخت شدیدی رنج می‌بُرد و دارای جمعیت ۴۰ هزار نفری است.

وی با بیان اینکه تراکم کلاس‌‌های درس دانش‌آموزان به‌ویژه در مدارس ابتدایی فردیس بیش از ۴۰ نفر است، خاطرنشان کرد: قطعا اگر مدارس جدیدی ساخته شود معلمان با آرامش بیشتری می‌توانند کار کنند و دانش‌آموزان نیز راحت‌تر تحصیل می‌کنند.

معصوم‌زاده در راستای بهسازی آسفالت مدارس نیز تصریح کرد: با عنایت به تامین آسفالت توسط اداره کل نوسازی و به کار گیری ماشین آلات شهرداری فردیس عملیات آسفالت ۲۰ مدرسه صورت پذیرفته است و فاز دوم این عملیات در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار دارد.

کدخبر: 13769


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise