چهارشنبه، 27 اردیبهشت 1402 - 18:32

گلایه مربی زن ایرانی از فدراسیون عراق

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق به دلیل عدم پرداخت پاداش مربیان ایرانی از فدراسیون فوتبال این کشور گلایه کرد.

ورزش. امیدبانوان؛ سال گذشته و در مقطعی هدایت تیم ملی فوتسال زنان عراق بر عهده «شهناز یاری» سرمربی سابق تیم ملی ایران سپرده شد. یاری در مدت‌زمان کوتاه فعالیتش در عراق به دستاورد بزرگی رسید و تیم زنان این کشور را به‌عنوان قهرمانی مسابقات غرب آسیا رساند.

تیم ملی عراق در فینال آن رقابت‌ها با نتیجه ۴ بر ۲ عربستانِ میزبان را شکست داد و قهرمان شد؛ اما پس از آن عراقی‌ها به یکباره قید ادامه کار با یاری را زدند و او را از سمتش کنار گذاشتند.

یاری که به‌واسطه کسب این قهرمانی موردتوجه رسانه‌های عراقی قرار داشت، در حال حاضر دور از تیم ملی این کشور است؛ اما امروز با انتشار پیامی خبرساز شد و از فدراسیون فوتبال عراق به‌شدت انتقاد کرد.

یاری در اینستاگرام خود در پیامی به زبان عربی نوشت: «امروز فدراسیون فوتبال عراق جوایز مسابقات قهرمانی غرب آسیا را به همه بازیکنان تیم زنان عراق در بغداد پرداخت خواهد کرد. مربیان ایرانی تیم بانوان عراق که به مقام قهرمانی دست یافتند اطلاعی از این موضوع ندارند. این رفتار از سوی اتحادیه فوتبال عراق بسیار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی است.»

برخورد فدراسیون فوتبال عراق نه‌تنها با شهناز یاری که با محمد ناظم الشریعه سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق هم عجیب بود. ناظم الشریعه بعد از نزدیک به یک سال کار در تیم ملی مردان عراق، در نهایت از این تیم جدا و راهی تیم ملی کویت شد.

کدخبر: 13798


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise