چهارشنبه، 03 خرداد 1402 - 10:50

رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس:

ابهامات آیین‌نامه‌ها‌ و بخشنامه‌ها موجب تفسیر سلیقه‌ای قانون می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس گفت: ابهامات و تعارضات موجود در آیین نامه‌ها‌ و بخشنامه‌ها، موجب تفسیر سلیقه‌ای قانون می‌شود.

فردیس. امیدبانوان؛‌ «ملیحه اکبری» در حاشیه چهل و دومین نشست رسمی شورای اسلامی شهرستان فردیس که با حضور معاون استان‌های شورای عالی استان‌های کشور، رئیس شورای اسلامی استان البرز، رئیس هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان و برخی از مدیران مدیریت شهری فردیس برگزار گردید، در جمع خبرنگاران حاضر شده و با اشاره به ابهامات وارده در قوانین موضوعه و آیین‌نامه‌های مرتبط، اعلام داشت: ابهامات و تعارض‌ها در برخی قوانین به ویژه آیین نامه‌ها، موجب تفسیر سلیقه‌ای قوانین شده و شوراها را دچار مشکل خواهد نمود.

وی ضمن درخواست از شورای‌عالی استان‌ها به جهت توجه هر چه بیشتر به اصلاح این تعرضات بیان داشت: برای رفع این مشکلات پیشنهاداتی به صورت مکتوب به شورای استان و شورای عالی استان‌ها ارائه شده است که در جلسه روز جاری بدان اشاره شده است.

اکبری توجه به مشکلاتی که در خصوص روند رسیدگی به مصوبات شوراهای شهر و هیئت‌های تطبیق در اغلب شوراهای اسلامی در سراسر کشور وجود دارد را دلیلی بر تلاش مجموعه شورای اسلامی شهرستان فردیس در راستای ارائه پیشنهاداتی به جهت اجرای نص صریح قوانین دانسته تا از‌ هرگونه تفسیر سلیقه‌ای جلوگیری شده و اهمیت بروز قانون در مصوبات و تصمیمات شوراها مشهود شود.


کدخبر: 13874


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise