چهارشنبه، 03 خرداد 1402 - 10:55

پویش «تهران‌دُخت» به منظور حل مسائل شهری توسط دختران آغاز به کار کرد

پویش «تهران‌دُخت» در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های فعال مردمی به منظور ارائه راه‌حل برای کنش‌گری فعال و مؤثر دختران نوجوان در حل مسائل شهری فعالیت خود را آغاز کرد. برای شرکت در این پویش تا بیستم خرداد می‌توانید ایده‌های خود را به دبیرخانه پویش ارسال کنید. تیم‌های ایده‌پرداز برتر و برگزیده در این پویش مورد حمایت نقدی و غیر نقدی قرار خواهند گرفت.

شهربانو. امیدبانوان؛ فارس نوشت؛ به مناسبت دهه کرامت و ایام ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، پویش «تهران‌دُخت» با مشارکت اداره کل زنان و خانواده شهرداری تهران، موسسه فرهنگی و هنری تبیان نور و نهادهای حامی با هدف ایده‌پردازی در راستای هم‌افزایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فعال مردمی و گروه‌های فعال در حوزه نوجوانان به منظور ارائه متمرکز راه‌حل برای کنش‌گری فعال و مؤثر دختران نوجوان در حل مسائل شهری فعالیت خود را آغاز کرد.

از جمله اهداف اصلی پویش تهران‌دخت؛ ایجاد فهم مشترک از مسئله کنش‌گری فعال و موثر دختران نوجوان تهرانی، تمرکز برای ارائه راه‌حل‌های خلاقانه اجتماعی، آموزش فعالان اجتماعی، تجربه‌نگاری و ارائه دستاوردهای فعالان اجتماعی، جمع‌سپاری مسئله کنش‌گری فعال و موثر دختران نوجوان تهرانی و استفاده حداکثری از خرد جمعی، ایجاد بانک ایده معتبر برای بهره‌برداری در سطح منطقه‌ای یا ملی و شبکه‌سازی و هم‌افزایی میان فعالان اجتماعی است.

 علاقمندان برای شرکت در پویش «تهران‌دُخت» تا بیستم خرداد می‌توانند ایده‌های خود را با محورهای ایده‌پردازی دختران نوجوان و کار داوطلبانه در سه حوزه کارآفرینی، حفظ محیط زیست شهری و ارتقا کیفیت زندگی در محلات به دبیرخانه پویش ارسال کنند.




علاقمندان برای شرکت در این پویش تا بیستم خرداد می‌توانند ایده‌های خود را با محورهای ایده‌پردازی دختران نوجوان و کار داوطلبانه در سه حوزه کارآفرینی، حفظ محیط زیست شهری و ارتقا کیفیت زندگی در محلات از طریق این لینک https://evnd.co/24Z8v و یا اسکن کیوآرکد بالا به دبیرخانه پویش ارسال کنند. پس از ارزیابی اولیه ایده‌ها، از صاحبان ایده‌های برتر جهت ارائه کوتاه برای شرکت در رویداد حضوری به منظور تکمیل و ارائه ایده نیز دعوت به عمل خواهد آمد. همچنین تیم‌های ایده‌پرداز برتر و برگزیده در رویداد پایانی علاوه بر تقدیر ویژه، مورد حمایت نقدی و غیر نقدی نیز قرار خواهند گرفت.

 

پایان پیام/

کدخبر: 13875


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise