شنبه، 06 خرداد 1402 - 14:51

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس مطرح کرد:

اقدام مثبت شهرداری فردیس در بروز رسانی تجهیزات آتش‌نشانی

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس گفت: اقدام شهرداری فردیس در به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی مثبت است.

 فردیس. امیدبانوان؛ صابر کریمی رزکانی در آیین رونمایی از ماشین‌آلات آتش‌نشانی و خودروهای خدمات شهری شهرداری فردیس اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مواردی که با همکارانم در شورای اسلامی شهر برای تحقق آن پیگیری کردیم، بروز رسانی و تجهیز ماشین‌آلات آتش‌نشانی بود که خوشبختانه شاهد آن هستیم.

 وی در ادامه با بیان اینکه نردبان ۳۲ متری یکی از مهم‌ترین تجهیزات موردنیاز برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس بود که تحقق یافت، عنوان کرد: آتش‌نشانی و بحران مهم‌ترین بازوی مدیریت شهری به هنگام بحران است؛ مدیریت شهری فردیس با صبر، همدلی و همفکری در راستای توسعه شهر خصوصاً در حوزه خدمات از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

 رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر فردیس با بیان اینکه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان، ۱۴ خودروی عملیاتی آتش‌نشانی، بحرانی و خدمات شهری خریداری شده است، گفت: با تکمیل فاز سوم خرید تجهیزات آتش‌نشانی شاهد خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان خواهیم بود.

  وی با بیان اینکه در فاز سوم خرید ماشین‌آلات آتش‌نشانی برای خریداری یک دستگاه خودرو نردبان ۵۶ متری اقدامات لازم را انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان، جان‌برکفانی هستند که برای نجات جان و مال شهروندان ازخودگذشتگی می‌کنند؛ لذا ارتقای امکانات این عزیزان وظیفه مدیریت شهری است.

 

 

کدخبر: 13903


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise