شنبه، 06 خرداد 1402 - 15:09

شهردار فردیس خبر داد:

اجرای عملیات آسفالت بلوار شهید سلیمانی فردیس

شهردار فردیس از اجرای عملیات آسفالت بلوار شهید سلیمانی فردیس با 2 هزار و 650 تن آسفالت خبر داد.

فردیس. امیدبانوان؛ «محمدرضا احمدی‌نژاد» از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بلوار شهید سلیمانی فردیس که از شریان‌های اصلی این شهر به شمار می‌رود، خبر داد و اظهار کرد: روزانه هزاران خودرو در این محور تردد می‌کند و بهسازی آن یکی از مطالبات شهروندان فردیسی بود؛ لذا همکارانم در حوزه عمران نسبت به عملیات تراش و روکش آسفالت این بلوار اقدام کردند. وی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت بلوار شهید سلیمانی در حدفاصل خیابان قائمیه ۳ تا پل بصیرت انجام شده است، عنوان کرد: برای این اقدام حدوداً ۲ هزار و ۶۵۰ تن آسفالت به‌کاررفته است.

 شهردار فردیس در بخش دیگری با اشاره به اینکه بهسازی آسفالت معابر یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان به شمار می‌رود، عنوان کرد: همکارانم در معاونت عمران شهرداری فردیس در تلاش هستند تا به‌صورت اولویت‌بندی نسبت به رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر اقدام شود.

 وی همچنین به اجرای عملیات آسفالت در معابر مختلفی در مناطق شهرداری فردیس اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به اجرای آسفالت در معابر شهرک‌های طالقانی، سپیددشت، ناز و … انجام شده است.

 شهردار فردیس خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر انجام آسفالت مکانیزه بلوارهای شهید سلیمانی، فرمانداری، جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی (کلکتور)، عملیات آسفالت نوار حفاری بلوار شهدا و… در راستای پیشگیری از ایجاد ترافیک و افزایش آسایش شهروندان به‌صورت شبانه و از ساعت ۱۲ بامداد به بعد صورت می‌پذیرد.

کدخبر: 13904


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise