پنجشنبه، 18 خرداد 1402 - 12:34

نماینده البرز در مجلس:

مجلس و دولت در تلاش برای امید افزایی در جامعه هستند

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت با هم‌افزایی هرچه بیشتر برای حل مشکلات در تلاش برای امید افزایی در سطح جامعه هستند.

 نظرآباد. امیدبانوان؛ «علی حدادی» روز چهارشنبه در آیین افتتاح پارک بانوان شهر نظرآباد افزود: بر این اساس با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی موجود با تکیه بر توان داخل درصدد حل مشکلات هستیم.

 وی بیان کرد: امروز در همین شهرستان نظرآباد پس از تولید گندم و کلزا شاهد تولیدات کیفی شیر با وجود دامپروری‌های بزرگ هستیم.

 حدادی گفت: از عوامل مؤثر توسعه اقتصادی در نظرآباد جاده غدیر است که راهگشا در حمل‌ونقل تولیدی است.

 وی افزود: انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد از مطالبات مردمی است که در مجموع با انجام اقدامات مؤثر می‌توان امیدافزایی هرچه بیشتر را برای مردم داشت.

 این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایستگاه راه‌آهن نظرآباد، پلی‌کلینیک تخصصی در این شهرستان و بیمارستان در هشتگرد از دیگر طرح‌های اولویت‌دار است که باهدف تأمین مطالبات مردمی باید مدنظر قرار گیرد.



 حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی امام‌جمعه نظرآباد نیز در این آیین گفت: شهرستان نظرآباد نیازمند برخی از کارهای زیربنایی است.

 وی افزود: شهرستان نظرآباد منشأ ریزگردهای استان است و توسعه فضاهای سبز از اقدامات ضروری است.

 موسوی بیان کرد: طرح تالاب صالحیه از مصوبات رئیس‌جمهور بود و از استاندار البرز می‌خواهیم نسبت به احیای تالاب نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

 وی گفت: درخواست دیگر بحث فاضلاب و فاضلاب شهری است که درخواست اعتبارات استانی در این زمینه داریم.



 «حسین بغدادی» فرماندار شهرستان نظرآباد نیز یادآورشد: در این شهرستان به تنهایی ۷۰ درصد تولیدات گندم جو و کلزا استان البرز را داریم.

 وی تأکید کرد: در راستای صیانت از کشاورزی بیشترین آمار تخریب و بستن چاه‌های غیرمجاز را داشتیم و از طرفی رتبه اول توسعه گلخانه‌های استان از آن این شهرستان است.

 بغدادی، نظرآباد را سومین شهر صنعتی البرز خواند و افزود: در زمینه اشتغال با ۹ هزار و ۲۰۰ شغل رتبه اول استان بوده‌ایم.

 

 وی گفت: با همت دولت ۵۲ کلاس درس به شهرستان اضافه کردیم و از طرفی با حمایت و پیگیری مستمر انتقال آب از شهرستان طالقان را داریم و تا پایان تابستان این آرزوی بزرگ محقق می‌شود.

کدخبر: 13965


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise