دوشنبه، 29 خرداد 1402 - 14:55

سلیمانی خبر داد:

برگزاری دوره‌های راه‌اندازی مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار در فردیس

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس از برگزاری دوره‌های راه‌اندازی مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار به‌صورت رایگان در این شهر خبر داد.

فردیس. امیدبانوان؛ «علی‌اصغر سلیمانی» اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری فردیس، تأمین معیشت پایدار زنان سرپرست خانوار و حمایت از اشتغال خانگی است. بخشی از این حمایت شامل آموزش مهارت و بخش دیگر کمک به اشتغال آن‌ها است.

 وی در ادامه افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس در نظر دارد نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در فردیس با همکاری جهاد دانشگاهی استان البرز، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری فردیس در فرهنگسرای شهروند اقدام کند.

  رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس تصریح کرد: این اقدام شایسته در راستای حمایت از کارآفرینی و مشاغل خانگی اقشار سرپرست خانوار است که محوریت منبع درآمد آن‌ها از طریق همین کسب‌وکارهای کوچک است.

 وی عنوان کرد: همچنین بخش مهم این چرخهٔ حمایتی، تأمین بازار فروش است که با برپایی بازارچه‌های دائمی و فصلی در طول سال این مسئله را برای کارآفرینان، تسهیل خواهیم نمود.

  شایان‌ذکر است شرکت در این دوره‌ها به‌صورت رایگان بوده و در پایان با اعطای مجوز راه‌اندازی مشاغل خانگی و اختصاص تسهیلات بانکی، حمایت از کارآفرینی در شهر فردیس صورت می‌پذیرد.

کدخبر: 14088


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise