دوشنبه، 05 تیر 1402 - 10:13

یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر فردیس برگزار شد

یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر فردیس روز یکشنبه مورخ ۴ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور اكثريت اعضای شورا، شهردار و معاونین مربوطه وی جهت رسیدگی به بندهای دستور جلسه تشکیل شد.

فردیس. امیدبانوان؛ «هادی روستایی» سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس ضمن بیان این خبر گفت: پس از اعلام رسمیت جلسه توسط ریاست  شورا، دبیر جلسه،  اقدام به قرائت بندهای مندرج در دستور جلسه نمود .

وی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن هفتاد و یکمین صورتجلسه کمیسیون عمران شهرسازی و حمل و نقل ترافیک در ردیف اول از دستور جلسه، رئیس کمیسیون مزبور ارائه توضیحات تکمیلی در خصوص بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور که در کمیسیون مورد بررسی واقع گردیده بود ارائه و توضیحاتی را نیز در خصوص مشکلات ناشی از اجرای این دستورالعمل در بدو امر اعلام کرد. با توجه به اهميت موضوع توضيحاتی توسط شهردار و معاون شهرسازی شهرداری در خصوص نحوه اقدام و پروسه انجام موضوع به اعضای شورا داده شد.

 روستایی  در پایان اظهار داشت: در ادامه جلسه نایب رئیس شورا اقدام به قرائت صورتجلسه کمیسیون حقوقی و املاک شورا و انتخاب «صابر نالان قره بلاغ» به عنوان رئیس کمیسیون مذکور کرد.

 

 

کدخبر: 14160


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise