دوشنبه، 09 مرداد 1402 - 12:08

شهردار فردیس:

شهر هوشمند در فردیس با همکاری شرکت ساخت و مهندسی برق و کنترل مپنا راه اندازی می‌شود

شهردار فردیس گفت: شهرداری فردیس در نظر دارد شهر هوشمند این شهر را با همکاری شرکت ساخت و مهندسی برق و کنترل مپنا احداث کند.

فردیس. امیدبانوان؛ «محمدرضا احمدی نژاد» در نشستی با مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا و فرماندار شهرستان فردیس که عصر یکشنبه برگزار شد، اظهار کرد: محصولات تجاری سازی شده این مجموعه همچون برقی سازی خودرو های سبک و سنگین، تولید انرژی، اتوماسیون و کنترل فرآیند، دیجیتال سازی و… مایه مبالات است.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه راه اندازی شهر هوشمند یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری فردیس است، عنوان کرد: در صدد هستیم زیرساخت های لازم را در این رابطه فراهم آوریم تا شاهد شهری توسعه یافته باشیم.

 شهردار فردیس با بیان اینکه اولین تقاطع هوشمند چراغ دار در سه راه مپنا نصب می‌شود، تصریح کرد: همکارانم در مدیریت نوسازی، تحول اداری و فناوری شهرداری فردیس در راستای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فناوری این شهر از هیچ تلاشی فروگذار نیستند؛ لذا راه اندازی شهر هوشمند در دستور کار قرار گرفته است.

 وی در بخش دیگری خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای دو سویه در راستای منافع شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا و شهرداری فردیس استقبال می کند.

 احمدی نژاد با بیان اینکه شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا می تواند در مدیریت شهری نقش به‌سزایی داشته باشد، گفت: به قطع استفاده از این امکانات فردیس را به شهری توسعه یافته تبدیل می‌کند لذا راه اندازی شهر هوشمند در فردیس می‌تواند پایلوت راه‌اندازی این سیستم در شهرهای دیگر باشد. 

کدخبر: 14603


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise