چهارشنبه، 01 شهریور 1402 - 23:46

فرماندار نظرآباد خبر داد؛

افتتاح پروژه‌های هفته دولت نظرآباد با اعتباری بالغ بر ۳۲۸ میلیارد تومان

بغدادی، فرماندار نظرآباد از افتتاح ۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲۸ میلیارد تومان مشتمل بر ۳۶ پروژه دولتی، ۹ پروژه بخش خصوصی و یک پروژه کلنگ‌زنی خبر داد و اظهار داشت: با افتتاح این پروژه‌ها که با حضور استاندار البرز انجام می‌شود بیش از ۴۶۰ نفر اشتغال مستقیم در شهرستان ایجاد خواهد شد.

نظرآباد. امیدبانوان؛ «حسین بغدادی» در کنفرانس مطبوعاتی با رویکرد ارائه گزارش عملکرد فرمانداری نظرآباد و تببین پروژه‌های قابل افتتاح و آماده بهره‌برداری این شهرستان در هفته دولت، اظهار داشت: برخی از این پروژه‌ها به عنوان پروژه‌های شاخص با حضور استاندار البرز افتتاح خواهد شد و بقیه به مرور در شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها را بیش از ۳۲۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: چند پروژه مهم دیگر نیز در شهرستان نظرآباد آماده افتتاح است که هر کدام از آنها به تنهایی بیش از این مبلغ هستند، ولی سرمایه‌گذاران مایل بودند که حتی الامکان این پروژه‌ها با حضور ریاست جمهوری یا معاون اول رئیس جمهور افتتاح شود که به امید خدا در ماه‌های آتی انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام فرماندار نظرآباد، افتتاح پروژه‌های شهرستان نظرآباد صبح پنجشنبه دوم شهریور با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و با اولویت روستاها در گلزار شهدای یکی از روستاهای شهرستان آغاز خواهد شد. افتتاح مدرسه «مادر» در روستای حاجی بیک، افتتاح شرکت الکترون نیرو در شهرک صنعتی نظرآباد، افتتاح کارخانه‌ای در حوزه نساجی و پارچه در شهرک صنعتی غیردولتی سپهر، افتتاح 2 واحد گلخانه‌ای و در نهایت  افتتاح پروژه پایش تصویری شهر نظرآباد با ۴۴ دوربین در حوزه نظارت‌های ترافیکی، حمل و نقل و امنیت عمومی در مرکز مانیتورینگ شهرداری نظرآباد بخشی از پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان نظرآباد با حضور استاندار البرز خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان نظرآباد در ادامه به بیان سایر پروژه‌هایی که در طول سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، پرداخت و مهمترین آنها را ابرپروژه انتقال آب از طالقان به نظرآباد اعلام کرد. پروژه‌ای که بیش از 570 میلیارد تومان هزینه اجرای آن بوده وبا انجام آن تا یکی دو ماه آینده آب از طالقان وارد شهر نظرآباد خواهد شد.

به گفته بغدادی با افتتاح این پروژه حداقل تا ۳۰ سال، آب شرب شهرستان نظر‌آباد تامین و سبب خواهد شد از حجم چاه‌ها کمتر استفاده شده و از آب‌های سطحی که کیفیت بهتری دارد، بهره‌برداری شود.

وی همچنین از افتتاح پروژه‌های دیگری در حوزه بنیاد مسکن، راهداری، برق، ورزش و جوانان، شهرداری‌ها دهیاری‌ها، آب و فاضلاب خبر داد و گفت که در روزهای آینده با حضور مسئولین شهرستانی از این پروژه‌ها نیز رونمایی خواهد شد.

 

کدخبر: 14912

عکاس: شکوفه سیاوشی

خبرنگار: تیلدا حسینی

منبع: امید بانوان


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise