جمعه، 03 شهریور 1402 - 20:19

خزعلی مطرح کرد

تخصیص اعتبار ویژه به بانوان و خانواده برای اولین بار در سفرهای دولت سیزدهم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: تخصیص اعتبار ویژه به بانوان و خانواده برای اولین بار در سفرهای استانی دولت سیزدهم رقم خورد چرا که بانوان ما بسیار توانمند هستند اما با این حال به دلیل مسئولیت‌های چندگانه نیاز به حمایت ویژه و شایسته‌تری دارند.

سیاست. امیدبانوان؛ ایسنا نوشت؛  «انسیه خزعلی» همزمان با هفته دولت در گفت‌وگویی رادیویی اظهار کرد: برای توانمندسازی، آموزش و توسعه خدمات اجتماعی بانوان، پس از سفر اول استانی ما تقریبا هر هفته با مدیران کل استان‌ها جلسه داشتیم و پیگیر تخصیص بودجه و عملیاتی شدن بودیم که بحمدالله حرکت بسیار خوبی در حوزه بانوان و خانواده در استان‌ها پا گرفته است.

خزعلی تاکید کرد: بانوان ما در عمل نشان دادند بسیار توانمند هستند اما با این حال به دلیل مسئولیت‌های چندگانه نیاز به حمایت ویژه و شایسته‌تری دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در مورد مسئله سقط جنین خاطرنشان کرد: علت بسیاری از سقط جنین‌ها فرهنگی است. گروه‌های مردمی در این زمینه در تلاش هستند با آموزش این اصلاح صورت بگیرد چرا که متاسفانه تعداد سقط جنین‌ها بسیار بالاست و هرسال ما تعداد بسیار چشمگیری نیروی انسانی را از دست می‌دهیم، لذا جهت پیشگیری از این موارد، نیاز به فرهنگ سازی داریم و دولت نیز از این گروه‌ها حمایت می کند.

کدخبر: 14929


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise