پنجشنبه، 09 شهریور 1402 - 16:35

انهدام باند سارقان به عنف باغات و ویلاهای چهارباغ

امیدبانوان؛ فرمانده انتظامی استان گفت: اعضای باند ۱۳ نفره سارقان به عنف که اقدام به سرقت زیورآلات و لوازم با ارزش شهروندان ساکن در باغات و ویلاهای شهرستان چهار باغ می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

 چهارباغ . امیدبانوان؛ سردار «حمید هداوند» با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت به آن فرد، ساکنان باغات و ویلاهای مناطق مختلف شهر چهارباغ رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار مشترک پلیس آگاهی استان و شهرستان چهارباغ قرار گرفت. 

وی افزود: بررسی ‌های اولیه پلیس حکایت از این داشت که سارقان در ساعات پایانی شب، به صورت ناگهانی وارد باغات و ویلاهای شهروندان شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم با ارزش آنها می‌کند. 

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۱۳ نفر از اعضای این باند در استان‌های تهران و البرز شناسایی و در چندین عملیات این افراد دستگیر شدند. 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به ۴ فقره سرقت به عنف از شهروندان ساکن در باغات و ویلاهای شهرستان چهارباغ، اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد. 

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه ایجاد جو ناامنی خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: با افرادی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را با اقدامات رعب آور مختل کنند به گونه‌ای برخورد می‌کنیم که برای سایرین درس عبرت شوند.

کدخبر: 15052


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise