پنجشنبه، 09 شهریور 1402 - 20:14

شهردار فردیس:

عملیات اجرایی ساختمان شهرداری فردیس در شهرک راه آهن در مراحل پایانی است

امیدبانوان؛ شهردار فردیس گفت: عملیات اجرایی ساختمان شهرداری فردیس در شهرک راه آهن در مراحل پایانی است.

فردیس. امیدبانوان؛ «محمدرضا احمدی نژاد» در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی سطح شهر، پیشرفت فیزیکی ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس را ۹۷ درصد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر عملیات تجهیز و محوطه سازی این ساختمان در حال انجام است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه افزود: تعدادی از واحد های ستاد مرکز در این ساختمان مستقر شده و تا پایان ماه جاری تمامی حوزه ها در این ساختمان استقرار خواهند یافت.

شهردار فردیس همچنین با اشاره به اینکه ساختمان شهرداری در خیابان پیک نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی همراه است، عنوان کرد: عملیات اجرایی این ساختمان نیز در مرحله نازک کاری است.

وی ادامه داد: این ساختمان در ۴ طبقه ساخته می‌شود که دارای فضای اداری و سالن‌های آمفی تئاتر و اجتماعات خواهد بود؛ اعتبار این پروژه حدودا ۲۲۰ میلیارد ریال است و همکارانم در معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل در تلاش اند تا در راستای ارائه خدمات به شهروندان هرچه سریعتر آن را تکمیل و به بهره‌برداری برسانند.

شهردار فردیس در بخش دیگری با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساختمان شهرداری فردیس در شهرک راه آهن نیز در مراحل پایانی است، تصریح کرد: مساحت این پروژه ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع است و اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث آن نیز ۱۷۰ میلیارد ریال است.

وی همچنین گفت: تقاطع بلوارهای شهید سلیمانی و مپنا در راستای سهولت در ترددها اصلاح هندسی می‌شود.

کدخبر: 15064


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise