پنجشنبه، 09 شهریور 1402 - 20:16

شهردار فردیس:

موکب شهرداری فردیس تا آخرین روز پیاده روی اربعین به زائران ارائه خدمات می کند

امیدبانوان؛ شهردار فردیس گفت: موکب این شهرداری در مرز مهران تا آخرین روز برپا خواهد بود و تمام تلاش خود را برای رضایت‌مندی شهروندان به کار خواهد گرفت.

فردیس. امیدبانوان؛ «محمدرضا احمدی‌نژاد» در بازدید از موکب شهرداری فردیس که در مرز مهران برپاست، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین یک حرکت جهانی است و به نمادی برای عاشقان امام حسین (ع) و تشیع تبدیل شده است، به نحوی که سالیانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان پیش از اربعین حرکت خود را به سمت کربلا آغاز می‌کنند تا بتوانند در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده جمعیت به ویژه ایرانیان برای شرکت مراسم اربعین و پیاده‌روی، خدمت‌رسانی و ارائه امکانات به آنها نقش مهمی دارد که با برپایی موکب‌های مختلف توسط مردم و دستگاه‌ها انجام می‌شود.

شهردار فردیس خاطرنشان کرد: با توجه به وظایفی که شهرداری‌های استان چه از لحاظ قانونی و چه از نظر شرعی برعهده دارند، موکبی در مرز مهران به همت همکارانم در شهرداری فردیس برای ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) برپا شده و از طریق آن به زائران خدمت‌رسانی می شود.

وی ضمن تقدیر از استقبال گسترده مردم از راهپیمایی امسال، تصریح کرد: موکب شهرداری فردیس تا آخرین روز و برای آخرین نفر در مرز مهران فعال خواهد بود و تمام تلاش خود را برای رضایت‌مندی شهروندان به کار خواهد گرفت.

کدخبر: 15066


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise