جمعه، 10 شهریور 1402 - 18:38

با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری

حدادی: دولت مردمی آینده نگری جامع و کاملی داشته است

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: یکی از وظایف مجلس کمک به دولت برای حل مشکلات مردم بوده و انتظار می‌رود تیم اقتصادی دولت اولویت ویژه‌ای برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم قائل شود.

سیاست. امیدبانوان؛ «علی حدادی» با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری از دولت و ضرورت کمک به دولت برای عبور از گردنه‌های سخت، بیان کرد: در دیدار حضرت آقا با دولتمردان تاکید شد بر اینکه دولت حقیقتا کارکردهای زیرساختی و جامعی را برای آینده داشته که خروجی آن قطعا رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت. دولت حرکت خوبی را در طول این دو سال داشته و تاکید مقام معظم رهبری نیز کمک به دولت بود. یکی از وظیفه‌های اصلی مجلس نیز کمک به دولت برای حل مشکلات مردم است. خروجی همکاری دولت و مجلس  باید برای مردم باشد. حضرت آقا ضمن تمجید از کارکرد دولت بر ضرورت کمک به دولت تاکید داشتند. این افتخار بزرگی برای دولتمردان است.

وی در ادامه اظهار کرد: بخش مهم دیگری که حضرت آقا بر آن تاکید داشتند و کف جامعه نیز این مطالبه را دارند، بحث مهم معیشتی است. تیم اقتصادی دولت باید اولویت ویژه ای برای معیشت مردم قائل باشد که معیشت مردم بهبود پیدا کند. مجلس ریل گذاری انجام داده و دولت نیز تلاش خود را به کار گرفته است. خروجی این تلاش ها باید در سفره مردم دیده شود.  معیشت مردم مهم است. نکته دیگری که حضرت آقا تاکید داشتند، این بود که دولت مردمی سیزدهم به جهت ریل گذاری درست و آینده نگری جامع و کامل گام های خوبی برداشته است.  در بحث ارتباط با سایر کشور ها پیوستن به پیمان شانگهای و بریکس و ارتباط با کشورهای همسایه حکایت از آینده نگری کامل و جامع این دولت دارد که رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نکته دیگری که رهبری بر آن تاکید داشتند این بود که ارتباط دولت با مردم خوب است. رئیس جمهور و وزرا ارتباط خوبی با مردم دارند. انتظار می رود مدیران میانی و کف جامعه نیز ارتباط صادقانه ای با مردم داشته باشند. مردم نیز انتظار دارند تا مطالبات خود را به صورت مستقیم با دولتمردان در میان بگذارند. انتظار می‌رود گفتمان مردمی به معنای واقعی کلمه محقق شده و مسئولان در بین مردم و در متن مردم بوده و برای حل مشکلات مردم گام بردارند. دولت آینده نگری درست و جامعی داشته است، اما انتظار می رود به صورت مقطعی نیز فکر اساسی صورت گیرد تا ان شاءالله نتایج تلاش های دولت در سفره مردم نیز دیده شود.

کدخبر: 15084


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise