پنجشنبه، 30 شهریور 1402 - 22:01

استاندار البرز:

قطار شهری کرج به فردیس می‌‌رسد

عبداللهی، استاندار البرز ترافیک و کمبود امکانات حمل‌و‌نقل عمومی فردیس را یک معضل بزرگ و مطالبه مردمی دانست و گفت: مقرر شد تکمیل تمامی خطوط قطار شهری در کرج و امتداد آن به فردیس در دستور کار قرار گیرد.

 فردیس. امید بانوان؛ «مجتبی عبداللهی» در جلسه بررسی پروژه‌های شهرستان فردیس از ادامه پروژه  قطار شهری کرج به شهرستان فردیس خبر داد و گفت: طی توافق با یک شرکت معتبر چینی، مقرر شد تکمیل تمامی خطوط قطار شهری در کرج و امتداد آن به فردیس در دستور کار قرار گیرد.

 وی همچنین کنارگذر جنوبی کرج را در بازگشایی گره‌های ترافیکی آزادراه تهران-کرج مؤثر دانست و گفت: این پروژه از گذشته طراحی شده اما مغفول مانده بود که اکنون با توان کارشناسی و مهندسی مشاوران خبره به جریان افتاده و اجرا می‌شود.

 استاندار البرز در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به مشکلات زیرساختی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان فردیس از فرماندار این شهرستان حواست نسبت به اخذ پایان کار بیمارستان دولتی فردیس (سردار سلیمانی ) با همکاری شهردار فردیس اقدام کند و پیش‌بینی لازم جهت احداث مرکز انتقال خون برای این شهرستان پرجمعیت را مد نظر قرار دهد.  

 نماینده عالی دولت در استان البرز همچنین با اشاره به مصوبه سفر رئیس جمهور به استان مبنی بر راه‌اندازی یک بیمارستان ۵۰۰ تختی در استان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواست که هر چه سریع‌تر مکان‌یابی مناسب این پروژه انجام شود.

 عبداللهی در پایان از مسئولان فردیس خواست تا با اهتمام و جدیت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ارتقای زیرساخت‌ها به روش‌های مختلف و با استفاده از روابط خود در سطح ملی اقدام کنند.

 

کدخبر: 15596


السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
اللهم عجل لولیک الفرج
امید بانوان
System Advertise